2013 m. balandį bendrovės „Spinter tyrimai“ atlikta apklausa atskleidė, kad internetu yra pirkę 32 proc. šalies gyventojų. To paties laikotarpio Statistikos departamento duomenimis interneto vartotojų skaičius Lietuvoje buvo daugiau nei dvigubai didesnis – 73 proc. Tikimasi, kad naujos atsiskaitymo alternatyvos paskatins daugiau interneto vartotojų pirkti internetu.
„Iki šiol atsiskaityti už prekes mūsų parduotuvėje pirkėjai galėjo grynaisiais pinigais atsiimdami prekes, el. bankininkystės portalais, pavedimu ar išsimokėtinai. Papildomą mokėjimo būdą nutarėme pasiūlyti, nes tyrimai rodo, kad dalis Lietuvos interneto vartotojų vis dar bijo pirkti internetu. Nuolat ieškome galimybių kaip šias baimes įveikti“, - sako Pigu.lt generalinis direktorius Dainius Liulys.
Anot jo, „Sving“ patrauklus tuo, kad už prekes pirkėjas sumoka jau gavęs įsigytą daiktą ir įsitikinęs jo kokybe bei tinkamumu. Be to, atlikus pirminę registraciją, perkant su „Sving“ pakanka nurodyti tik savo el. pašto adresą.
„Skandinavijoje pirkimų internetu augimą pavyko paskatinti panašiu į „Sving“ mokėjimo būdu. Švedijoje atsiskaitymai šiuo būdu sudaro net penktadalį visų pirkimų internetu. Tikimės, kad Lietuvos interneto vartotojams toks mokėjimo būdas taip pat bus patrauklus“, - sako „Sving“ vadovas Lietuvoje Augustas Štaras.
„Sving“ – šiemet Lietuvoje pristatytas mokėjimo internetu būdas, suteikiantis galimybę už prekę sumokėti vėliau. Šiuo metu jis siūlomas 8-iose lietuviškose el. parduotuvėse. Perkant su „Sving“ pakanka nurodyti el. pašto adresą, o už prekę galima sumokėti per 14 dienų be jokių papildomų mokesčių.