„Pirkėjai Lietuvoje pastebi sparčiai augančias kainas. Jų augimas įvedus eurą kai kuriose kategorijose iš tiesų labai jaučiamas, tačiau kainos ir pardavėjų maržos kyla ne visur. Dar pradėdami e. prekybos verslą žadėjome pirkėjams, kad e. prekyba ir mūsų verslas jiems padės įsigyti reikalingų prekių pigiau. Prieš šias Kalėdas savo pažadą paverčiame garantija, ir užtikriname, kad mūsų klientai gali gauti tikrai geriausias kainas “, – sako Dainius Liulys, „Pigu.lt“ vadovas.
Kainos garantija jau nuo šiol taikoma daugiau nei 10 tūkst. pažymėtų prekių iš net septynių svarbiausių „Pigu.lt“ prekių kategorijų, kurių paklausa ypač išauga prieš šventes: kvepalams, kosmetikai, žaislams, baldams, mobiliesiems telefonams, treniruokliams ir buitinei technikai.
Konkrečios prekės, kurių geriausią kainą „Pigu.lt“ garantuoja, bus pažymėtos „Kainos garantijos“ ženklu, o geriausią kainą joms e. parduotuvė užtikrins tarp kone 300 pardavėjų Lietuvoje. Jei prekę, kuriai galioja garantija, pas sąraše pateikiamus pardavėjus pirkėjai ras pigiau, „Pigu.lt“ padengs kainos skirtumą ir užtikrins geriausią kainą.
„Pasirinkome aktualiausias prekes prieš šventes, kurios tinkamos ne tik dovanoms, bet ir namų buičiai palengvinti ar kasdienai praskaidrinti. Tai mūsų pirkėjų labiausiai pamėgtos prekės, kurios padės jiems sukurti dar gražesnes Kalėdas. Garantiją taikome daugiau nei 10 tūkst. skirtingų prekių, o kainas lyginsime su kone 300 rinkos žaidėjų. Tikiu, kad toks mastas apims absoliučios daugumos pirkėjų poreikius ir norus“, – sako „Pigu.lt“ vadovas.
Tikslas – augti
D. Liulys atkreipia dėmesį, kad nors prekybininkams dažnai prikišamas siekis nustatyti itin didelę maržą ir gauti pelno, internetinės parduotuvės taikoma strategija kol kas koncentruojasi į kitą sritį. Svarbiausias tikslas augančiose e. prekybos rinkose yra augantis klientų ratas, įvertinantis elektroninės prekybos privalumus apsiperkant saugiai, paprastai, greitai ir neišleidžiant per daug pinigų.
„Mes rinkoje veikiame jau dešimt metų ir vis dar dirbame su minimaliu pelnu, kurį investuojame atgal į verslą. Ir tai yra svarbi visos strategijos dalis. Tik įtikinę pirkėją, kad internetu pirkti yra ne tik patogiau ir paprasčiau, bet ir saugu, patikima ir protinga, galime užtikrinti tvarų mūsų verslą, sveiką rinkos dalį ir verslo stabilumą“, – sako D. Liulys.
Šios strategijos tikslas – per artimiausius penkerius metus pasiekti Europos Sąjungos vidurkį ir paskatinti internetu pirkti kas antrą lietuvį, pasiūlant plačiausią asortimentą – net milijoną skirtingų prekių, tenkinančių kiekvieno poreikius. „Pigu.lt“ turėtų tapti pirmuoju pirkėjų pasirinkimu kasdieniams šeimoms pirkiniams, padedančiu taupyti laiką ir pinigus.
Ne į pelną koncentruotu veiklos modeliu vis dar vadovaujasi ir dauguma didžiųjų pasaulio e. komercijos žaidėjų, pavyzdžiui, „Amazon“. Ši JAV e. prekybos milžinė daugiau nei dešimtmetį veikė nepelningai, nemažindama investicijų integracijai į skirtingas veiklas, klientų patirčių gerinimui ir plėtrai. Net ir prekybos mastams augant, pelno maržos vis dar itin plonos ir nėra pagrindinis prekybos veiklos sėkmės rodiklis.
Tokia strategija ir „Pigu.lt“ leidžia pasiūlyti kainos garantiją ne kaip rinkodaros akciją, o kaip naudingą įrankį klientams prieš priimant sprendimą būti ramiems, kad pirkdami jie nepermoka.
Milijonas siuntų šiemet
Nuo 2014 m. iki dabar „Pigu.lt“ taikomas prekių antkainis jau sumažėjo penktadaliu. Ypatingai antkainis mažėjo kompiuterinės technikos, televizorių, mobilių telefonų kategorijose, kurios „Pigu.lt“ asortimente sudaro didelę dalį ir turi augančią paklausą tarp pirkėjų.
Pasak „Pigu.lt“ vadovo, tai, kad strategija jau pasiteisina, rodo ne antkainis ar pelnas, o verslo ir klientų augimo skaičiai. Vien Lietuvoje klientams išsiųstų siuntų skaičius šiemet pasieks 1 mln., o užsakytų prekių kiekis šiemet sieks iš viso 2,4-2,5 mln. „Pigu“ grupės e. parduotuvėse kasmet pirkti pradeda apie 250 – 300 tūkst. naujų pirkėjų. Lietuvoje per metus apsiperka daugiau nei 0,5 mln. žmonių. Eurostato duomenimis, Lietuvoje dažniau ar rečiau kasmet internetu perka iš viso apie trečdalis gyventojų, t. y. apie 0,9 mln. žmonių, taigi daugiau nei pusę jų iš tiesų apsiperka būtent „Pigu.lt“.
„Europoje internetu apsiperka vidutiniškai apie 55% gyventojų. Lietuvos statistika rodo, kad erdvės ir galimybių auginti klientų ratą dar turime labai daug. To ir toliau sieksime ne tik plėsdami prekių asortimentą ir investuodami į kuo patogesnį apsipirkimo procesą, bet ir užtikrindami geras kainas klientams“, – sako D. Liulys.
Apie „Pigu“ grupę
„Pigu grupės“, valdančios internetines parduotuves „Pigu.lt“ Lietuvoje, „220.lv“ Latvijoje ir „Kaup24.ee“ Estijoje, konsoliduota 2016 m. apyvarta sudarė 72 mln. Eur, o 2017 m. planuojama priartėti prie 100 mln. Eur apyvartos. Dalis įmonės akcijų priklauso vienam didžiausių Centrinės ir Rytų Europos investicinių fondų „MCI.TechVentures“, į „Pigu“ grupės įmone investavusių 2015 m. Rinkos tyrimų bendrovės RAIT duomenimis, Lietuvoje internetinę parduotuvę „Pigu.lt“ žino ir atpažįsta aštuoni iš dešimties gyventojų, o joje apsiperka daugiau nei 0,5 mln. žmonių kasmet.