Šių metų pirmąjį pusmetį „Pigu“ grupė pasiekė 53 mln. litų (su PVM) apyvartą , tai leido fiksuoti 61 proc., palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, augimą ir baigti pusmetį pelningai. „Praėjusiais metais investavome į sandėlių plėtrą ir jų valdymo sistemų tobulinimą bei platesnio asortimento pasiūlą klientams, tai garantavo mums spartesnį augimą nei augo pati elektroninės prekybos rinka tiek Lietuvoje, tiek Baltijos šalyse“, – sako „Pigu.lt“ generalinis direktorius Dainius Liulys. 2011 m. „Pigu“ įmonių grupės konsoliduota apyvarta siekė 51 mln. litų (su PVM), 2012 m. – 87 mln. litų (su PVM) ir išaugo net 70 proc. Šiais metais „Pigu“ įmonių grupė planuoja ir toliau veikti pelningai ne tik Lietuvoje, bet ir visos grupės mastu. Metus „Pigu“ įmonių grupė planuoja baigti skaičiuodama 130 mln. litų (su PVM) apyvartą.
„Pigu“ įmonių grupę, elektroninės prekybos lyderę Baltijos šalyse, sudaro keturios el. parduotuvės: Lietuvoje – pigu.lt, Latvijoje – 220.lv, Estijoje – dlb.ee, Suomijoje – dlb.fi.