Indų „Tata Nano“ tituluojamas pačiu pigiausiu automobiliu pasaulyje. Bazinė šio automobilio kaina Indijoje – 2600 dolerių. Tačiau šio automobilio pardavimai nenumaldomai krenta. Palyginus su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, šių metų kovą pardavimai sumažėjo net 86 proc. T.y, šį kovą per mėnesį indai nupirko tik 1507 „Nano“, tuo tarpu pernykšti kovą – 10 457 automobilių. Natūralu, kad tokios tendencijos „Tata Motors“ strategus verčia persvarstyti visus planus.
Kaip teigia „Tata Motors“ vykdantysis direktorius Karl Slym (kažkada į Indiją perviliotas iš „Chevrolet“), dėl tokio nuopolio kaltas marketingo specialistų pasirinktas „Tata Nano“ pozicionavimas. Pasak indų kompanijos oficiozo, „Nano“ nepasirodė patrauklus motorolerių šeimininkams, nes pastariesiems jis atrodė tarsi vidurys tarp motorolerio ir įprasto automobilio. Dėl tos pačios priežasties, „Nano“ nepirko ir pigaus varianto ieškantys automobilininkai.
Automobilio kūrėjai siekė sukurti tokią transporto priemonę, kuri būtų prieinama daugeliui Indijos gyventojų, tačiau būtent kaina pakišo koją „Tata Nano“ pardavimams. Potencialus „Tata Nano“ pirkėjas yra žemesnes pajams gaunantis Indijos gyventojas, tuo tarpu patys indai nenori turėti automobilio, kuris oficialiai yra laikomas pačiu pigiausiu pasaulyje. Daugelis jų stengiasi rasti kiek daugiau lėšų, kad tik galėtų įsigyti bet ką, bet ne „Tata Nano“. Atrodo, jog indai gėdijasi šio automobilio.
Todėl „Tata Motors“... didins savo mažiausių automobilių kainas. K. Slym agentūrai „Bloomberg“ prisipažino, kad netolimoje ateityje net ir patys mažiausi kompanijos automobiliai bus orientuojami į gerokai platesnį pirkėjų ratą, todėl augs ir jų kaina.