• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prancūzijos automobilių gamintojas atrodo atrišo „Peugeot Sport“ inžinierių rankas ir leido sukurti tokį sportišką hečbeką, kokio jie norėtų patys, o ne dangoraižyje sėdintis buhalteris. 
Šanchajaus automobilių parodoje „Peugeot“ pristatys štai šį, nuostabų Hot Hatch'ą, kuris, kol kas, vadinamas tik koncepciniu modeliu. „308 R Hybrid“ nėra tradicinis Hot Hatch'as. Bent jau, kai diskusija prasideda apie automobilio jėgainę.
Prancūziškas hečbekas turi net 500 arklio galių išvystančią hibridinę jėgainę, kuri leidžia automobiliui iki 100 km/val. įsibėgėti per 4 sekundes ir pasiekti 250 km/val. maksimalų greitį. Co2 emisijos? 70 g/km. Vidutinės kuro sąnaudos? 3 litrai šimtui kilometrų.

Prancūzijos automobilių gamintojas atrodo atrišo „Peugeot Sport“ inžinierių rankas ir leido sukurti tokį sportišką hečbeką, kokio jie norėtų patys, o ne dangoraižyje sėdintis buhalteris. 
Šanchajaus automobilių parodoje „Peugeot“ pristatys štai šį, nuostabų Hot Hatch'ą, kuris, kol kas, vadinamas tik koncepciniu modeliu. „308 R Hybrid“ nėra tradicinis Hot Hatch'as. Bent jau, kai diskusija prasideda apie automobilio jėgainę.
Prancūziškas hečbekas turi net 500 arklio galių išvystančią hibridinę jėgainę, kuri leidžia automobiliui iki 100 km/val. įsibėgėti per 4 sekundes ir pasiekti 250 km/val. maksimalų greitį. Co2 emisijos? 70 g/km. Vidutinės kuro sąnaudos? 3 litrai šimtui kilometrų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

320048405248122197


Hibridinę jėgainę sudaro 1.6 litro, keturių cilindrų turbo-benzininis variklis išvystantis 270 arklio galių ir du elektriniai motorai. Vienas iš jų savo energiją siunčia per 6 bėgių mechaninę pavarų dėžę, o antrasis - sumontuotas ant galinės ašies, savo energiją siunčia į priekinius ratus. Abudu elektriniai motorai išvysto net 230 arklio galių.
Palyginus su iki šiol automobilių parodose demonstruotu „Peugeot 308 R“, hibridinę jėgainę turintis „308 R Hybrid“ turi 80 milimetrų platesnę ratų provėžą, 19 colių ratlankius ir didžiules elektronines smegenis, kurios valdo hibridinę jėgainę.
„Peugeot“ specialistų sukurtas modelį galima vairuoti su vienu iš trijų pasirinktų režimų. „Normal“ režimu automobilio hibridinė jėgainė išvysto 300 arklio galių, „Track“ režimas - 400 arklio galių ir 530 Nm, o įjungus „Hot Lap“ režimą, automobilyje esanti jėgainė išspaus 500 arklio galių ir net 730 Nm sukimo momentą.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų