Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Europos metų automobilio“ konkursą šiemet laimėjęs Peugeot 308, turės ne vieną, bet dvi sportiškas modifikacijas. Pirmoji bus pristatyta šių metų rudenį, tuo tarpu pati galingiausia ir greičiausia modifikacija bus pademonstruota kitąmet.
Nors anksčiau buvo pasirodę pranešimų, jog 308 GTI bus pademonstruotas Ženevos automobilių parodoje, tačiau didžiausias automobilių gamintojas Prancūzijoje nusprendė 308 GTI debiutą atidėti iki šių metų rudens, kai vyks Paryžiaus automobilių paroda.
Peugeot atrodo pabandys panaudoti tokį patį sportiškų versijų modelį, kokį naudoja Seat jau daugybę metų. Norintiems sportiškesnės Leon hečbeko versijos, gali pasirinkti FR arba Cupra modifikaciją. Palyginus su standartiniais, FR modeliai gauna nepriklausomą galinę pakabą, agresyviau atrodančias kėbulo detales, didesnio diametro ratlankius, daugiau bazinės įrangos. Šią versiją galima įsigyti ne tik su galingesniais benzininiais, bet ir su dyzeliniais motorais. Taip pat bus ir su Peugeot 308 GTI, o tiksliau - GT. Kaip ir Seat Leon FR, taip ir Peugeot 308 GT turės truputėlį standesnę važiuoklę, galingesnius benzininius ir dyzelinius motorus bei gausesnę bazinę įrangą.
Variklių gamoje bus tik du motorai : 1.6 litro turbininis agregatas išvystantis 200 arklio galių ir 275 NM sukimo momentą. Antrasis variklis bus 2 litrų dyzelinis agregatas išvystantis 185 arklio galias ir 400 NM sukimo momentą.
Ko mes galime tikėtis iš Peugeot 308 R? Variklis, pavarų dėžė, važiuoklė, diferencialas bus pasiskolintas iš Peugeot RCZ R, kurio priekinius ratus suko 1.6 litro benzininis agregatas išvystantis 270 arklio galių.
„Europos metų automobilio“ konkursą šiemet laimėjęs Peugeot 308, turės ne vieną, bet dvi sportiškas modifikacijas. Pirmoji bus pristatyta šių metų rudenį, tuo tarpu pati galingiausia ir greičiausia modifikacija bus pademonstruota kitąmet.
Nors anksčiau buvo pasirodę pranešimų, jog 308 GTI bus pademonstruotas Ženevos automobilių parodoje, tačiau didžiausias automobilių gamintojas Prancūzijoje nusprendė 308 GTI debiutą atidėti iki šių metų rudens, kai vyks Paryžiaus automobilių paroda.
Peugeot atrodo pabandys panaudoti tokį patį sportiškų versijų modelį, kokį naudoja Seat jau daugybę metų. Norintiems sportiškesnės Leon hečbeko versijos, gali pasirinkti FR arba Cupra modifikaciją. Palyginus su standartiniais, FR modeliai gauna nepriklausomą galinę pakabą, agresyviau atrodančias kėbulo detales, didesnio diametro ratlankius, daugiau bazinės įrangos. Šią versiją galima įsigyti ne tik su galingesniais benzininiais, bet ir su dyzeliniais motorais. Taip pat bus ir su Peugeot 308 GTI, o tiksliau - GT. Kaip ir Seat Leon FR, taip ir Peugeot 308 GT turės truputėlį standesnę važiuoklę, galingesnius benzininius ir dyzelinius motorus bei gausesnę bazinę įrangą.
Variklių gamoje bus tik du motorai : 1.6 litro turbininis agregatas išvystantis 200 arklio galių ir 275 NM sukimo momentą. Antrasis variklis bus 2 litrų dyzelinis agregatas išvystantis 185 arklio galias ir 400 NM sukimo momentą.
Ko mes galime tikėtis iš Peugeot 308 R? Variklis, pavarų dėžė, važiuoklė, diferencialas bus pasiskolintas iš Peugeot RCZ R, kurio priekinius ratus suko 1.6 litro benzininis agregatas išvystantis 270 arklio galių.