Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
PSA koncerno naujasis vadovas atrodo yra pasiryžęs nutraukti neįdomių ir nepopuliarių modelių gamybą, ir juos pakeisti štai tokiais automobiliai kaip šiandien pristatytas Peugeot Quartz konceptas.
„Ateities visureigis“, - taip pristato naująjį konceptas Peugeot kompanijos atstovai, kurie regis suteikė dizaineriams laisvę ir leido sukurti automobilį, kokio jie norėtų patys.
Nors daugiausiai dėmesio sulauks koncepto išvaizda, tačiau įdomiausias komponentas slypi po variklio gaubtu. Peugeot Quartz turi net 500 arklio galių išvystančią hibridinę jėgainę. Ją sudaro keturių cilindrų, vos 1,6 litro, 270 arklio galių ir 330 Nm sukimo momentą išvystantis benzininis variklis, ir 115 arklio galių išvystantis elektrinis motoras. Įdomu yra tai, kad ant priekinės ašies sumontuotas motoras kiekvieną kartą paspaudus stabdžių pedalą krauna 400V galingumo bateriją.
Peugeot tikslesnių automobilio techniniu charakteristikų nepanoro atskleisti, tačiau konceptą sukonstravę prancūzai sako, kad įjungus „ZEV“ režimą, daugiau kaip 4 metrų ilgio visureigis naudodamas baterijų energiją galės nuvažiuoti iki 50 kilometrų.
Galinga hibridinė jėgainė ir nuostabi išvaizda. Ar tai vieninteliai Quartz visureigio koziriai? Tikrai ne. Peugeot į šį automobilį sumontavo riboto praslydimo diferencialą ir pneumatinę pakabą, kuri prisitaiko prie kelio dangos ir esant reikalui gali padidinti arba sumažinti kėbulo prošvaisą.
Tačiau šis Peugeot Quartz konceptas turi vieną problemą. Jis niekada nepateks į serijinę gamybą. Nuostabūs Peugeot konceptai niekada nepatenka į serijinę gamybą.
PSA koncerno naujasis vadovas atrodo yra pasiryžęs nutraukti neįdomių ir nepopuliarių modelių gamybą, ir juos pakeisti štai tokiais automobiliai kaip šiandien pristatytas Peugeot Quartz konceptas.
„Ateities visureigis“, - taip pristato naująjį konceptas Peugeot kompanijos atstovai, kurie regis suteikė dizaineriams laisvę ir leido sukurti automobilį, kokio jie norėtų patys.
Nors daugiausiai dėmesio sulauks koncepto išvaizda, tačiau įdomiausias komponentas slypi po variklio gaubtu. Peugeot Quartz turi net 500 arklio galių išvystančią hibridinę jėgainę. Ją sudaro keturių cilindrų, vos 1,6 litro, 270 arklio galių ir 330 Nm sukimo momentą išvystantis benzininis variklis, ir 115 arklio galių išvystantis elektrinis motoras. Įdomu yra tai, kad ant priekinės ašies sumontuotas motoras kiekvieną kartą paspaudus stabdžių pedalą krauna 400V galingumo bateriją.
Peugeot tikslesnių automobilio techniniu charakteristikų nepanoro atskleisti, tačiau konceptą sukonstravę prancūzai sako, kad įjungus „ZEV“ režimą, daugiau kaip 4 metrų ilgio visureigis naudodamas baterijų energiją galės nuvažiuoti iki 50 kilometrų.
Galinga hibridinė jėgainė ir nuostabi išvaizda. Ar tai vieninteliai Quartz visureigio koziriai? Tikrai ne. Peugeot į šį automobilį sumontavo riboto praslydimo diferencialą ir pneumatinę pakabą, kuri prisitaiko prie kelio dangos ir esant reikalui gali padidinti arba sumažinti kėbulo prošvaisą.
Tačiau šis Peugeot Quartz konceptas turi vieną problemą. Jis niekada nepateks į serijinę gamybą. Nuostabūs Peugeot konceptai niekada nepatenka į serijinę gamybą.