21 colio įstrižainės ekranas
Naujos kartos „PEUGEOT i-Cockpit“ interjero filosofijos epicentre – 21 colio įstrižainės, didelės raiškos, lenktas panoraminis ekranas. Automobilio saloną taip pat papildys naujos formos „Peugeot“ vairas ir „i-Toggles“ jungikliai.
Skirtingos „Peugeot“ darbuotojų komandos mėgino iš naujo išrasti esminius elementus, kad naujasis „i-Cockpit“ salonas ir vėl būtų unikalus skiriamasis prekių ženklo bruožas.
„Peugeot“ tvirtina, jog naująją „i-Cockpit“ filosofiją apima naujausias technologijas: skaitmeninį prietaisų skydelį, belaidį ryšį, balso komandas, 3D efektus, individualizuojamus „i-Toggles“ jungiklius ir kt. Šiandien išlenktą 21 colio didelės raiškos, lyg sklandantį, panoraminį ekraną pristatantis gamintojas perkelia technologiją į naują lygmenį – jis sujungia projekcinį ir centrinį jutiklinį ekranus.
Šis ekranas suprojektuotas taip, kad būtų optimaliai ergonomiškas ir šiek tiek išlenktas vairuotojo link, tačiau jis puikiai matomas ir dešinėje sėdinčiam keleiviui. Kairėje panoraminio ekrano pusėje virš kompaktiško vairo esantis prietaisų skydelis rodo visą su vairavimu susijusią informaciją (greitį, galios parametrus, vairavimo pagalbų rodmenis, energijos srautus ir kt.).
Dešinėje panoraminio ekrano pusėje, priekinio skydelio centre, jutiklinio ekrano dalis pasiekiama tiek vairuotojui, tiek keleiviui. Juo galima valdyti šildymo ar oro kondicionavimo, navigacijos, informacijos ir pramogų bei ryšio sistemas ir kt.
Iš naujo sukurta architektūra ir ergonomika
Naujojo „i-Cockpit“ skiriamasis bruožas – naujoviška architektūra. Gamintojo pasirinkta nauja kompozicija pagerina tiek jutiklinio ekrano pasiekiamumą, tiek ir jame rodomos informacijos matomumą.
Centrinėje priekinio skydelio dalyje yra „i-Toggles“ – visiškai individualizuojami jutikliniai jungikliai. Juos tinkamai suprogramavus galima greitai pasiekti 10 reikalingiausių vartotojo funkcijų: nesvarbu, ar tai būtų vienu lietimu pasiekiamas dažnai naudojamo kontakto telefono numeris, ar kelionės tikslo link vedanti navigacija, ar mėgstama radijo stotis, ar idealios oro temperatūros nustatymas kondicionieriuje ir pan.
Centrinė konsolė – erdvi ir neperkrauta, kad būtų daugiau vietos smulkiems daiktams ir belaidžiam išmaniajam telefonui įkrauti. Tai tapo įmanoma perkėlus automatinės pavarų dėžės valdiklį į priekinį skydelį.
Dabar šis valdiklis įrengtas dešinėje nuo vairo, šalia automobilio užvedimo ir išjungimo mygtuko. Tai yra itin ergonomiška, nes vienu intuityviu judesiu galima lengvai pasiekti pavarų dėžės valdiklį ir sustabdyti arba užvesti variklį.
Naujasis vairas
Kompaktiškas vairas visada buvo svarbiausias „PEUGEOT i-Cockpit“ elementas. Žinoma, jis tebėra nedidelis, tačiau šiuolaikiškesnio dizaino.
Ant naujojo kompaktiško vairo esantys valdikliai dabar pateikia taktilinį atsaką į paspaudimus. Valdikliai automatiškai jaučia vairuotojo pirštų prisilietimą, tačiau aktyvuojasi tik spustelėjus – tai leidžia išvengti neteisingų judesių.