„Peugeot“ markės vadovas Jean-Philippe Imparato kalbėdamas su žiniasklaidos atstovais prasitarė, jog jie šiuo metu svarsto galimybę sugrįžti į prestižines lenktynes, tačiau norint tai padaryti, varžybų organizatoriai privalėtų padėti sumažinti komandų biudžetus.
„Peugeot“ vadovo teigimu, prancūzų gamintojas norėtų, jog vienam sezonui užtektų 200 mln. eurų. Deja, bet norint dalyvauti ilgųjų nuotolių lenktynėse dabar, tokia suma yra per maža.
Šiuo metu aukščiausioje LMP1 klasėje rungiasi tik du gamintojai : „Porsche“ ir „Toyota“.
„PSA“ koncernas pastaruoju metu stebina ne tik netikėtais sprendimais įsigyti vieną didžiausių automobilių gamintojų Europoje. Po itin sunkios krizės atsigavęs koncernas vėl planuoja apie plėtrą ir sugrįžimą į didžiąją automobilių sporto areną.
Prancūzijos automobilių gamintoja „Peugeot“, paskutinį kartą Le Mano 24 valandų lenktynes laimėjo 2009 metais, tačiau galimybių laimėti šias varžybas buvo dar daugiau, ir atrodo, jog „Peugeot“ vadovai vėl nori dominuoti ilgųjų nuotolių lenktynėse, kuriose nebėra pagrindinio varžovo - „Audi“.
„PSA“ koncernas pastaruoju metu stebina ne tik netikėtais sprendimais įsigyti vieną didžiausių automobilių gamintojų Europoje. Po itin sunkios krizės atsigavęs koncernas vėl planuoja apie plėtrą ir sugrįžimą į didžiąją automobilių sporto areną.
Prancūzijos automobilių gamintoja „Peugeot“, paskutinį kartą Le Mano 24 valandų lenktynes laimėjo 2009 metais, tačiau galimybių laimėti šias varžybas buvo dar daugiau, ir atrodo, jog „Peugeot“ vadovai vėl nori dominuoti ilgųjų nuotolių lenktynėse, kuriose nebėra pagrindinio varžovo - „Audi“.