2007 metais „Peugeot“ iš viso pardavė 1 967 000 keleivinių automobilių ir lengvųjų komercinių transporto priemonių visame pasaulyje, t. y. 0,4 proc. daugiau nei per 2006 metus.
Šį augimą lėmė didesnės neseniai į rinką išleistų modelių ,,207“, ,,Boxer“ ir ,,Expert“ pardavimo apimtys, geras ,,206“ ir ,,307“ pasirodymas rinkoje, pirmųjų ,,308“ pasirodymas.
Tik 2004 ir 2005 metai, per kuriuos atitinkamai parduota 2 027 200 ir 1 995 500 automobilių, buvo geresni.
Bendrą „Peugeot“ pardavimo kiekį sudaro tokios dalys: Prancūzija – 21,5 proc., Vakarų Europa (išskyrus Prancūziją) – 40,7 % ir tarptautinės rinkos už Europos ribų – 37,8 proc..
„Peugeot“ populiarumas tarptautinėse rinkose pernai augo. Kinijoje „Peugeot“ automobilių pardavimo apimtys išaugo nuo 82 000 iki 93 000 transporto priemonių (+ 13,7 proc.). Šioje vis dar daug žadančioje šalyje, kur bendroji rinka siekė daugiau nei 5,2 mln. 2007 metais įregistruotų automobilių, trečdalį per visus metus „Peugeot“ parduotų automobilių sudarė vien tik paskutinį metų ketvirtį parduotos transporto priemonės.
Nemažai pelno „Peugeot“ gavo iš savo antrojo pagal pirmumą regiono – klestinčios Mercosur (Argentina, Brazilija, Urugvajus, Paragvajus ir Venesuela) šalių rinkos, kurioje pardavimo apimtys padidėjo 22,3 proc. (141 000 automobilių). Argentinoje „Peugeot“ markė užėmė 11 proc. rinkos, t. y. buvo parduota 60 000 automobilių. Brazilijoje iki metų pabaigos buvo parduota 80 600 automobilių, pardavimo apimtys išaugo 19 proc..
Rusijoje 2007 metais „Peugeot“ parduota 63,1 proc. daugiau nei 2006 metais (26 000 automobilių, palyginti su 16 000).
Rytų Europos šalyse (Vidurio ir Rytų Europa ir Baltijos šalys) „Peugeot“ pardavimo apimtys išaugo 16,4 proc. ir parduotų automobilių padaugėjo nuo 60 000 iki 70 000.
Lietuvoje 2007 metais „Peugeot“ parduota 23 proc. daugiau nei 2006 metais (1097 automobilių, palyginti su 889).
2007 metais modelis ,,207“ sudarė apie 26 proc. viso „Peugeot“ pardavimo kiekio ir tapo vienu iš pagrindinių metų automobilių.
Vakarų Europos keleivinių automobilių rinkoje (18 šalių) šis modelis savo klasėje pakilo į lyderio poziciją (įregistruota 424 000 vienetų). Kartu su ,,206“ modeliu (79 000 vienetų automobilių ) ,,206–207“ modelių pora Europos rinkoje yra antroje vietoje.
Japonijoje pripažintas geriausiu importiniu automobiliu, ,,207“ dabar yra strateginis „Peugeot“ prekybos lyderis nuo Australijos iki Ispanijos. Pasauliniu mastu nuo jo nedaug atsiliko ,,206“. Šio modelio automobilių 2007 metais parduota 309 000.
Pridėjus modelius ,,107“ ir ,,1007“, visame pasaulyje 2007 metais buvo parduota 952 000 „Peugeot“ markės B klasės automobilių , t. y. 4,8 proc. daugiau nei ankstesniais metais.
Lengvųjų komercinių transporto priemonių, t. y. „Partner“, „Expert“ ir „Boxer“, pardavimo apimtys padidėjo nuo 226 000 automobilių 2006 metais iki 257 000 automobilių 2007-aisiais. Nepaisant vis dar laukiamo ,,Partner“ atnaujinimo, per metus šio modelio automobilių buvo parduota 7 proc. daugiau, o naujojo ,,Expert“ – 31 proc. daugiau (pardavimo apimtys išaugo nuo 33 000 iki 43 000 automobilių). ,,Boxer“ parduota 22 proc. daugiau (54 000 automobilių, palyginti su 45 000 vnt. 2006 metais).
Visoje Vakarų Europoje „Peugeot“ siūlomos lengvosios komercinės transporto priemonės užėmė 0,4 proc. didesnę rinkos dalį (8,8 proc., palyginti su 8,4 proc. 2006 metais). Didesnės „Peugeot“ markės lengvųjų komercinių transporto priemonių pardavimo apimtys šioje rinkoje (+ 8,7 proc. ir 180 500 įregistruotų automobilių) iš dalies kompensavo nedidelį keleivinių automobilių pardavimo apimties sumažėjimą (- 2 proc., 1 045 600 vienetų).
Trečiasis svarbus modelis – „Peugeot 308“. Neseniai pasirodžiusį ,,308“, kuris jau laimėjo ,,Auksinio vairo“ apdovanojimą Vokietijoje, vairuotojai įvertino labai palankiai. Vos per kelias savaites buvo parduota 83 000 šio modelio automobilių.
Sumažėjo „Peugeot 307“ paklausa – visame pasaulyje buvo parduota 365 700 šio modelio automobilių (palyginti su 444 400 automobilių 2006 metais).
„Peugeot“ siūlomų automobilių asortimentą papildo dar keturi modeliai („407“, „607“, „807“, „4007“), kurių 2007 metais iš viso parduota 169 000. Iš visų šių modelių „Peugeot 407“ buvo parduota daugiausia – 135 000.