Dizainas
Automobilių eksterjero dizainas visuomet būdavo stiprioji prancūziškų ratuočių pusė. Juk tai viena iš daugybės priežasčių, kodėl žmonės nori pasirinkti elegantišką, akį traukiantį „Peugeot“, o ne įmonių vadybinininkų drožiamą „Toyota Avensis“. Šioje kategorijoje „Peugeot“ dizaineriai pranoko ne tik save.
Naujos kartos modelis stengiasi atsikratyti tradicinio sedano silueto. Vietoj jo atsirado nuožulni stogo linija, plati ir žema stovėsena. Vos 1,4 metro aukščio automobilis taip pat turi dar vieną išskirtinumą – rėmų neturinčius langus, kurie šiais laikais yra pakankamai retas privalumas arba yra būdingas tik brangiems automobiliams.
Kompanijos atstovai teigia, jog agresyvi priekinė dalis, kurioje pagrindinį vaidmenį atlieka blizgios radiatoriaus grotelės su didžiuliu „Liūto“ simboliu bei ant variklio dangčiu esančiu „508“ logotipu. Pasak gamintojo atstovų, pastarieji dizaino elementai šiame automobilyje yra tik dėl vienos priežasties – noro pagerbti du garsius „Peugeot“ modelius – „504“ ir „504“ kupė.
Interjeras
„Įsėsti į naujojo Peugeot 508 saloną yra kaip įžengti į kitą pasaulį, kuriame raktiniai žodžiai yra kokybė ir originalumas. Svarbiausi Peugeot i-Cockpit® komponentai“, – skambus pareiškimas, kuris dominuoja gamintojo spaudos pranešime.
„508“ interjeras – dar vienas labai stipri naujo „Peugeot“ modelio savybė. Minimalistinis ir tuo pačiu modernus apipavidalinimas turėtų nustebinti net ir aukštesnės klasės automobilių vairuotojus. (Taip, mes nejuokaujame. Tiesiog nueikite į „Peugeot“ saloną ir atsisėskite į „3008“ ir „5008“.)
Su naujos kartos modeliais „Peugeot“ nori įrodyti, jog vairuotojai ieškantys nepriekaištingai surinkto interjero su aukšto lygio apdailos medžiagų, tikrai neprivalo dairytis į „Audi“, „Mercedes Benz“ ar „Volvo“. Tuo tarpu visų dievinamas „Volkswagen“, nors ir suteikia solidumo įspūdį, tačiau kokybine prasme tikrai nusileis savo varžovui.
Renkantis salono apmušalus ir medžiagas naudojama natūrali arba napa oda, satino chromas, juodas lakas, „Alcantara“, natūrali mediena. Už išskirtinį ergonomiškumą ir nustatymo galimybes naujojo 508 vairuotojo sėdynei buvo suteiktas AGR (Aktion für Gesunder Rücken) ženklas. Asortimentas apima priekines elektra valdomas sėdynes su pneumatine 8 taškų masažo sistema.
Aukščiausios klasės kokybė ir komfortas
Naujosios EMP2 platformos ir jos dinaminių savybių dėka naujasis „Peugeot 508 pasiekė“ pusiausvyrą tarp komforto ir automobilio valdymo tikslumo. Montuojant kėbulo detales, be jų suvirinimo, taip pat yra naudojami specialūs klijai, suteikiantys automobiliui tvirtumo ir ilgaamžiškumo. Palyginti su pirmtaku, šis automobilis gali būti iki 70 kilogramų lengvesnis.
Daugybė daiktadėžių ir dėtuvių, kurių bendroji talpa siekia 32 litrus, padidiną patogumą kelionėse, o išmaniesiems prietaisams įkrauti yra 4 USB lizdai ir 12V lizdai centrinėje konsolėje bei bagažinėje. Natūralu, kad automobilyje taip pat yra Apple Carplay , Android Auto ir Mirror Link jungtys, be to, bevielio telefono įkrovimo ir 3D navigacijos sistemos. Aukštos kokybės garso sistema pasirūpino akustikos įmonė Focal®.
Naujajame 508 modelyje įdiegta daug vairuotojo pagalbos sistemų, atitinkančių šiandienos reikliausių klientų lūkesčius ir naujausius EuroNCAP kriterijus:
- infraraudonųjų spindulių naktinio matymo NightVision sistema (pirmoji savo klasėje);
- automatinė avarinio stabdymo sistema, leidžianti aptikti pėsčiuosius ir dviratininkus važiuojant iki 140 km / h greičiu, taip pat, susidūrimo pavojaus įspėjimas;
- aktyvioji įspėjimo apie nukrypimą nuo eismo juostos sistema;
- važiavimo eismo juosta pagalbos sistema;
- vairuotojo išsiblaškymo įspėjamasis įrenginys;
- automatinis artimųjų ir tolimųjų šviesų perjungimas;
- greičio ribojimo ženklų atpažinimo ir patarimo sumažinti greitį sistema;
- eismo ženklų atpažinimo sistema – STOP ženklas ir vienos krypties ženklas;
- adaptyvi greičio valdymo sistema su sustabdymo funkcija;
- aktyvioji nematomų zonų stebėjimo sistema;
- Visiopark2 – 360 laipsnių kamera;
- patobulinta automatinė statymo pagalbos sistema;
- Peugeot Connect SOS & Assistance avarinė pranešimų sistema;
Naktinio matymo prietaisas naudoja infraraudonosios spinduliuotės kamerą ir tamsoje aptinka gyvus gyvūnus priešais automobilį arba, esant blogam matomumui, 200 – 250 metrų atstumu.
Naujoji daugiapakopė galinė Active Suspension pakaba su elektra valdoma važiuokle užtikrina tiek tikslesnį valdomumą, tiek padeda užtikrinčiau jaustis nelygiuose keliuose.
Variklių gama:
Siūlomi du visiškai nauji 1,6 PureTech benzininiai varikliai:
- PureTech 180AG / 8 pavarų automatinė pavarų dėžė / vidutinės degalų sąnaudos - 5,4 l/100 km.
- PureTech 225AG / 8 pavarų automatinė pavarų dėžė / vidutinės degalų sąnaudos - 5,6 l/100 km (tik su GT versija)
Taip pat, 1,5 ir 2,0 BlueHDi dyzeliniai varikliai:
- BlueHDi 130AG / 6 pavarų mechaninė pavarų dėžė / vidutinės degalų sąnaudos - 3,8 l/100 km.
- BlueHDi 130AG / 8 pavarų automatinė pavarų dėžė / vidutinės degalų sąnaudos - 3,7 l/100 km.
- BlueHDi 160AG / 8 pavarų automatinė pavarų dėžė / vidutinės degalų sąnaudos - 4,5 l/100 km.
- BlueHDi 180AG / 8 pavarų automatinė pavarų dėžė / vidutinės degalų sąnaudos - 4,7 l/100 km.
Naujasis Peugeot 508 bus gaminamas Prancūzijos Mulhouse gamykloje. Pirmasis automobilio pristatymas vyks kovo mėnesį vyksiančioje Ženevos automobilių parodoje, o šių metų pabaigoje naująjį modelį bus galima įsigyti Lietuvoje.
Techninės charakteristikos:
PureTech 180 S&S EAT8 | PureTech 225 S&S "GT" EAT8 |
Variklio tūris | 1598 cm3 | 1598 cm |
Maksimali galia | 180 AG @ 6000 | 225 AG @ 5500 |
Maksimalus Nm | 250 @ 1750 | 300 @ 2500 |
Pavarų dėžė | 8 laipsnių automatas | 8 laipsnių automatas |
Padangos | 215/60 R16 V REKLAMA
215/60 R16 V 215/55 R17 W
235/ 45 R18 Y 235/40 R19 Y | 215/ 55 R17 W
235/ 45 R18 Y 235/40 R19 Y |
Maks. greitis | 230 | 250 |
Akceleracija (0-100) | 7,9 | 7,3 |
Akceleracija(80-120) | 5,1 | 4,4 |
Kuro sąnaudos | 5,4 litro 100 km | |
Kuro bako dydis | 62 litrai | 62 litrai |
Ilgis (mm) | 4750 | 4750 |
Plotis (mm) | 2098 | 2098 |
Ratų bazės ilgis (mm) | 2793 | 2793 |
Bagažinės tūris | 487 litrai | 487 litrai |
Svoris (kg) | 1420 | 1420 |
BlueHDi 130 S&S BVM6 |
BlueHDi 130 S&S EAT8 |
Variklio tūris | 1499 cm3 | 1499 cm |
Maksimali galia | 130 AG @ 3750 | 130 AG @ 3750 |
Maksimalus Nm | 300 @ 1750 | 300 @ 1750 |
Pavarų dėžė | 6 laipsnių mechaninė | 8 laipsnių automatas |
Padangos | 215/60 R16 V REKLAMA
215/60 R16 V 215/55 R17 W
235/ 45 R18 Y 235/40 R19 Y | 215/60 R16 V 215/60 R16 V 215/55 R17 W
235/ 45 R18 Y 235/40 R19 Y |
Maks. greitis | 210 | 250 |
Akceleracija (0-100) | 9,7 | 10 |
Akceleracija(80-120) | 11,8 | 7,0 |
Kuro sąnaudos | 3,9 litro 100 km | 3,8 litro 100 km |
Kuro bako dydis | 62 litrai | 62 litrai |
Ilgis (mm) | 4750 | 4750 |
Plotis (mm) | 2098 | 2098 |
Ratų bazės ilgis (mm) | 2793 | 2793 |
Bagažinės tūris | 487 litrai | 487 litrai |
Svoris (kg) | 1415 | 1420 |
BlueHDi 160 S&S EAT8 |
BlueHDi 180 S&S EAT8 |
Variklio tūris | 1997 cm3 | 1997 cm |
Maksimali galia | 180 AG @ 3750 | 180 AG @ 3750 |
Maksimalus Nm | 400 @ 2000 | 400 @ 2000 |
Pavarų dėžė | 8 laipsnių automatas | 8 laipsnių automatas |
Padangos | 215/55 R17 W235/ 45 R18 Y 235/40 R19 Y REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
| 215/55 R17 W235/ 45 R18 Y 235/40 R19 Y |
Maks. greitis | 230 | 235 |
Akceleracija (0-100) | 8,4 | 8,3 |
Akceleracija(80-120) | 5,8 | 5,7 |
Kuro sąnaudos | 4,5 litro 100 km | 5,7 litro 100 km |
Kuro bako dydis | 62 litrai | 62 litrai |
Ilgis (mm) | 4750 | 4750 |
Plotis (mm) | 2098 | 2098 |
Ratų bazės ilgis (mm) | 2793 | 2793 |
Bagažinės tūris | 487 litrai | 487 litrai |
Svoris (kg) | 1530 | 1535 |