Frankfurto automobilių parodoje debiutavęs ekstravagantiškas vienatūris „Peugeot HX1“ riedės nuo konvejerio. Kaip teigia vokiečių leidinio „Autobild“ šaltiniai, egzotiško „Peugeot“ automobilio gamyba prasidės 2014 metais.
Koncepcinio „Peugeot HX1“ inovacijos – tai aerodinamika. Automobilyje yra daug aktyvių aerodinaminių elementų. Priklausomai nuo greičio savo konfigūracijas gali keisti įvairūs spoileriai, net ratų diskai yra su deflektoriais, kurie važiuojant uždengia rato paviršių vardan geresnės aerodinamikos.
Savitai atrodo ir automobilio durys – visos keturios jos yra giljotinos tipo, kaip superautomobiliuose. Tai ne tik estetinis sprendimas. Kadangi automobilio salone yra trys krėslų eilės, patogus įlipimas į šį šešių vietų automobilį yra gana svarbi detalė.
„Peugeot HX1“: aptakaus ir sportiško vienatūrio vizija. (nuotr. Gamintojo)
Žemiškesnė techninė „HX1“ dalis iliustruoja pačios artimiausios ateities šios kompanijos automobilių raidos kryptis. Po vienatūrio variklio dangčiu slepiasi elektro-dyzelinė hibridinė jėgainė „Hybrid4“, kuri bus montuojama į padidinto pravažumo universalus „Peugeot 508 RXH“. Tiesa, kitaip nei būsimame serijiniame automobilyje, vienatūryje elektros baterija galima įkrauti ir iš tinklo. Bendra hibridinės jėgainės galia siekia 299 a.g.. Teigiama, kad vidutinės nemažo ir galingo koncepcinio automobilio kuro sąnaudos yra tik 3,2 litro dyzelino 100 kilometrų kelio.
Keista, bet jei tikėti vokiečių šaltiniais, serijinio automobilio išorė pasikeis nestipriai, tad tai turėtų būti vienas iš efektingiausių „Peugeot“ automobilių. Teigiama, kad serijinis automobilis gaus „Peugeot 608“ pavadinimą ir kainuos nuo 55 tūkst. eurų.