Nuo debiuto 2019-ųjų pabaigoje, per kiek daugiau nei trejus metus visame pasaulyje buvo pagaminta beveik milijonas 208-ojo modelio vienetų. Šis mažylis buvo geriausiai Europoje parduodamas modelis tiek 2022, tiek ir 2021 metais, vertinant visus automobilių segmentus.
Neatsiejama sėkmės dalimi tapo ir elektros energija varoma e-208 versija. 2022-aisiais tai buvo geriausiai Senajame žemyne parduodamas B segmento elektromobilis.
Atnaujintas modelis bus siūlomas trijų įrangos lygių: ALLURE, ACTIVE ir GT. Automobilį bus galima rinktis su viena iš penkių galios sistemų, įskaitant ir naująjį 115 kW/156 AG galios elektros motorą bei naująsias hibridines jėgaines HYBRID 100 ir HYBRID 136. Elektromobilis viena įkrova nuvažiuos iki 400 km (duomenys pagal WLTP kombinuotą ciklą laukia patvirtinimo).
„Atnaujinant tokį ryškų ir sėkmingą modelį kaip 208, kartelė visuomet aukštai pakelta. Norėdami išlikti pardavimo lyderiais Europoje, siekėme išsaugoti šio modelio sielą, o dizainą ir našumą kilstelėti į aukštesnį lygį. Atnaujintame 208 jo ryškiausios savybės išgrynintos dar labiau: jis smagesnis vairuoti, technologiškesnis, tiesiog toks, kokiam dar sunkiau atsispirti. Ir dar labiau elektrifikuotas su 400 km atstumą leidžiančia nuvažiuoti elektrine versija ir naujaisiais HYBRID 100 bei HYBRID 136“, – sakė „Peugeot“ produktų direktorius Jerome’as Micheronas.
Atnaujinta išvaizda
Atnaujinti 208 modeliai pasižymi visiškai nauja priekine automobilio dalimi su prekių ženklo logotipu centre. Radiatoriaus grotelės ir kėbulas nebėra atskirti – siekiant sustiprinti tvirtumo, našumo ir modernumo įspūdį, šios dalys sujungtos į visumą.
Elektromobilyje e-208 taip pat išvysime ir naujos kartos „Peugeot“ markei būdingą apšvietimo įrangą, kuri pirmą kartą buvo pristatyta „9X8 Hypercar“ modelyje, o vėliau – naujuosiuose 508 bei 508 SW ir 2008. Trys ilgos, vertikalios, nagų žymes primenančios šviesos yra išskirtinis šios įrangos elementas, o jas sukuriantys LED dienos žibintai integruoti į blizgią juodą apdailą buferyje.
Atnaujinto modelio salono patrauklumą sustiprina nauji sėdynių apmušalai, tarp kurių išsiskiria juoda „Alcantara“ oda su „Adamite Green“ siūlėmis.
„Peugeot e-208“ išsaugojo ankstesnes proporcijas: automobilis yra 4 055 mm ilgio, 1 745 mm pločio ir 1 430 mm aukščio, o bagažinės tūris tebesiekia 309 litrus.
Daugiau „i-Cockpit“ technologijų
Būtent pirmosios kartos 208 modelyje „Peugeot“ pristatė dabar markės skiriamuoju ženklu tapusį „i-Cockpit“ saloną. Šiandien jame dar daugiau technologijų, ryšio paslaugų, ergonomikos sprendimų bei galimybių pritaikyti savo poreikiams.
Prietaisų skydelis įrengtas tiksliai vairuotojo akių lygyje ir ALLURE bei GT versijose yra visiškai skaitmeninis. 10 colių įstrižainės atnaujinto dizaino ekrane aiškiai matomi visi rodmenys, o GT versija pasižymi ir 3D grafika.
Naujuosiuose modeliuose su 6 laipsnių mechanine greičių dėže montuojama nauja, ergonomiškesnė pavarų perjungimo svirtis. Automatinę transmisiją turintys modeliai išsaugojo 2022 metų pavasarį pristatytą elegantišką, praktišką ir akies nerėžiantį valdiklį.
400 km viena įkrova
Naujajame e-208 montuojamas 115 kW/156 AG galios elektros motoras kartu su 51 kWh akumuliatoriumi leidžia be sustojimų įveikti 400 km atstumą.
Naudojant sparčiojo įkrovimo funkciją (100 kW galia), įkrauti bateriją nuo 20 iki 80 proc. galima greičiau nei per 25 minutes.
Naujajame 208 taip pat bus montuojamos dvi naujos 48V hibridinės „Peugeot“ galios sistemos, kurias sudaro naujausios kartos „PureTech“ 100 AG bei 136 AG galios benzininiai varikliai kartu su e-DCS6 dviejų sankabų 6 pavarų greičių dėžėmis su elektros motorais.
Važiuojant įkraunamas nedidelis šių sistemų akumuliatorius suteikia papildomą sukimo momentą esant žemesnėms apsukoms ir leidžia iki 15 proc. sumažinti degalų sąnaudas. Važinėjant mieste naujieji 208 HYBRID 100 ir HYBRID 136 modeliai daugiau nei pusę laiko gali veikti vien elektros režimu.
Naujausios kartos pramogų ir informacijos sistema
Naujuose 208 modeliuose standartiškai diegiama „PEUGEOT i-Connect“ pramogų ir informacijos sistema, o papildomai bet kuriame automobilyje galima įsidiegti dar pažangesnę „i-Connect Advanced“ versiją.
Abi sistemos valdomos per centrinį jutiklinį ekraną. Vairuotojas gali nesunkiai prisitaikyti parinktis pagal individualius poreikius. Ekraną galima skaidyti į keletą skirtingų langų su valdikliais arba vieno paspaudimo nuorodomis, o sistemos atsakas primena mobiliojo telefono naudojimą.
„i-Connect“ sistema gali būti nuolat prijungta prie interneto naudojant „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ funkcionalumą, o į „i-Connect Advanced“ įdiegta didelio našumo „TomTom“ navigacija. Kad būtų lengviau ja naudotis, žemėlapis rodomas visame 10 colių ekrane. Sistemos atnaujinimai atliekami belaidžiu būdu.
ALLURE įrangos lygyje galima pasirinkti 15 W galios indukcinį išmaniojo telefono įkroviklį (anksčiau buvo siūlomas 5 W).
„Peugeot 208“ modeliuose montuojamos naujos priekinės ir galinės didelės raiškos vaizdo kameros palengvina automobilio statymą. Priklausomai nuo modelio versijos, papildomai galima užsakyti didelės raiškos priekinės kameros ir aklųjų zonų stebėjimo sistemą, kuri rodo 360 laipsnių vaizdą aplink automobilį ir suteikia dar daugiau pagalbos parkuojantis.
Be to, siūlomas platus vairuotojo pagalbos sistemų paketas. Jį sudaro adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema, turinti „Stop and Go“ ir atstumo iki kitų transporto priemonių nustatymo funkcijas, automatinė avarinio stabdymo su įspėjimu apie susidūrimą sistema, atskirianti pėsčiuosius ir dviratininkus tiek šviesiu, tiek tamsiu metu važiuojant nuo 7 km/val. iki 140 km/val. greičiu.
Automobilyje diegiama aktyvioji nukrypimo nuo eismo juostos įspėjimo sistema su trajektorijos koregavimo funkcija, taip pat vairuotojo dėmesio stebėjimo sistema, pastebinti išsiblaškymą ilgai vairuojant ir važiuojant didesniu nei 65 km/val. greičiu (tai ji daro analizuodama vairo mikrojudesius), ir kitos sistemos.
Atnaujintas modelis Lietuvos atstovybėse pasirodys šių metų lapkritį.