Vis dėlto, už „triukšmingos“ išvaizdos slypi pakankamai racionalus automobilis. Variklių gamoje surasime tris benzininius, vieną dyzelinį variklius, ir – elektra varomą modelį.
Elektrinė modelio versija turi 50 kWh talpos bateriją, kuri viena įkrova sugebės nuvažiuoti 310 kilometrų distanciją, o jos pajėgumas siekia 100 kW ir 260 Nm.
Bene pagrindinis „Peugeot 2008“ akcentas – technologijų gausa. Priklausomai nuo „2008“ įrangos, automobilis turės:
- „Drive Assist plus“ sistemą, įgalinanti pusiau autonominį vairavimą: pažangi nukrypimo iš eismo juostos apsauga, adaptyvi kruizo kontrolė su „Stop & Go“ funkcija bei automatinė aštuonių laipsnių EAT8 pavarų dėžė.
- Automobilio statymo sistema „Park Assist“ valdo vairavimą įvažiuojant ir išvažiuojant iš stovėjimo vietos.
- Naujausios kartos automatinė avarinė stabdžių sistema, gebanti atpažinti pėsčiuosius bei dviratininkus tiek dieną, tiek naktį. Sistema veikia, kai važiavimo greitis – nuo 5 km/val. iki 140 km/val.
- Išplėstinė kelio ženklų atpažinimo technologija (tokių kaip „Vienpusis eismas“ ar „Stop“) su greičio rekomendacijomis.
Išmanieji telefonai, kaip kasdienio gyvenimo palydovai, taip pat turės vaidmenį naujajame automobilyje. Juose esanti informacija naudojant „MirrorScreen“ technologijas („MirrorLink™“, „Apple CarPlay™“ ir „Android Auto™“) perduodama tiesiai į pagrindinį ekraną.
Pasiektas erdvės rekordas
Naujasis „Peugeot 2008“ dizainas išlaiko visas SUV klasės automobilio proporcijas. Tvirtas siluetas ir įvairios kėbulo detalės sustiprina tikro krosoverio išvaizdą, o priekyje sumontuotos LED dienos šviesos lempos jau yra tapusios firminiu naujausių „Peugeot 2008“ automobilių ženklu.
Erdvi galinė sėdynė bei bagažo skyrius paverčia „Peugeot 2008“ itin universaliu SUV, kuris pagerino naujosios CPM platformos rekordą. 4,3 m ilgio (ratų bazė – 2,6 m) automobilyje (net ir elektra varomoje versijoje) įmontuota ir patogi 434 l tūrio bagažinė.