Belgijos padalinio darbuotojai galvodami apie naują bolidą, ieškojo būdų kaip jį patalpinti į „Procar 2“ bolidų kategoriją, kurioje anuomet konkurencijos tikrai netrūko. Nors gamintojos vadovai iš Prancūzijos siūlė lenktynėse dalyvauti su „Peugeot 306“, tačiau belgai į visas rekomendacijas numojo ranka ir pradėjo plušti prie „806“ vienatūrio.
Išlupę visas nereikalingas detales, belgai visus įmanomus komponentus pasiskolino iš „Peugeot 406 Mi16“ bolido. Į vienatūrį buvo sumontuoti saugos lankai, priekinė ir galinė ašys ir pavarų dėžė. Tuo tarpu variklį būtų galima pavadinti prancūzišku kokteiliu, nes „Peugeot“ padalinio darbuotojai vienatūrio širdį sukonstravo iš „306 Group A“ ralio bolido pasiskolinę variklio bloką ir ant jo uždėjo savo gamybos variklio galvą. Galutinis rezultatas - 206 arklio galių!
Debiutinėse lenktynėse velnių privalgęs vienatūrį pasirodė netgi labai neblogai - kvalifikacijoje automobilis užėmė 12 vietą (3 vietą savo klasėje) ir buvo pasiruošęs pasidaužyti šonas į šoną su žymiai rimtesnio kalibro mašinomis. Kaip bebūtų keista, tačiau po kvalifikacijos daugelis dalyvių prieštaravo „806 Procar“ pasirodymui trasoje. Kodėl? Galbūt jie bijojo, jog juos sugebės aplenkti santūriai atrodantis minivenas?
Deja, išaušus lenktynių dienai, naujasis „Peugeot“ tvarinys negalėjo pademonstruoti tokio pat įspūdingo tempo, kurį komandos atstovai demonstravo kvalifikacijoje. Praėjus pirmajai lenktynių valandai - iš rikiuotės išėjo stabdžių sistema, vėliau pradėjo streikuoti variklis, diferencialas, kol galiausiai „Peugeot“ komandos atstovai po 10 valandų grumtynių išseko ir nusprendė pasiduoti.
Tad kaip manote, ar ateityje turėtume išvysti daugiau lenktyninių vienatūrių?
VIDEO
Veiksmas nuo 8:37