Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Įprastai, daugelis automobilių gamintojų norėdami pademonstruoti savo automobilių ekonomiškumą, pasirenka versiją su dyzeliniu varikliu. Prancūzai nebūtų prancūzais, jeigu nedarytų visko kitaip.
Peugeot šiandien pranešė apie įdomų eksperimentą, kuris turėtų priversti sunerimti konkurentus. Peugeot sumontavo į naująjį 308 hečbeką 1.2 litro darbinio tūrio, trijų cilindrų benzininį variklį ir nuvežė jį į Almeria lenktynių trasą, kurioje be perstojo važiavo daugiau kaip 32 valandas. Kaip manote, kiek vidutiniškai 130 arklio galių išvystantis benzininis variklis šimtui kilometrų suvartojo kuro? 2.8 litro! Tai reiškia, kad 51.4 litro dydžio degalų bako užteko įveikti 1810 kilometrų distanciją.
Kitas įdomus faktas. Keturių cilindrų, 1.6 litro darbinio tūrio dyzelinis agregatas išvystantis 120 arklio galių, tokiomis pačiomis sąlygomis šimtui kilometrų suvartojo tik 3.1 litro degalų šimtui kilometrų!
Kad ir kaip nemėgtumėte prancūziškų automobilių, tačiau inžinieriams reikėtų paspausti ranką.
Įprastai, daugelis automobilių gamintojų norėdami pademonstruoti savo automobilių ekonomiškumą, pasirenka versiją su dyzeliniu varikliu. Prancūzai nebūtų prancūzais, jeigu nedarytų visko kitaip.
Peugeot šiandien pranešė apie įdomų eksperimentą, kuris turėtų priversti sunerimti konkurentus. Peugeot sumontavo į naująjį 308 hečbeką 1.2 litro darbinio tūrio, trijų cilindrų benzininį variklį ir nuvežė jį į Almeria lenktynių trasą, kurioje be perstojo važiavo daugiau kaip 32 valandas. Kaip manote, kiek vidutiniškai 130 arklio galių išvystantis benzininis variklis šimtui kilometrų suvartojo kuro? 2.8 litro! Tai reiškia, kad 51.4 litro dydžio degalų bako užteko įveikti 1810 kilometrų distanciją.
Kitas įdomus faktas. Keturių cilindrų, 1.6 litro darbinio tūrio dyzelinis agregatas išvystantis 120 arklio galių, tokiomis pačiomis sąlygomis šimtui kilometrų suvartojo tik 3.1 litro degalų šimtui kilometrų!
Kad ir kaip nemėgtumėte prancūziškų automobilių, tačiau inžinieriams reikėtų paspausti ranką.