• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Sportiškų automobilių kūrimu užsiimanti „Peugeot Sport“ divizija pristatė savo naujausią kūrinį - automobilių sporto varžyboms paruoštą „Peugeot 308 R Cup“, kurį galės įsigyti kiekviena auto-sporto komanda.
Nepaisant agresyvios automobilio išvaizdos, priekyje sumontuoto variklio darbinis tūris siekia vos 1.6 litro. Tai tas pats agregatas, kurį „Peugeot“ naudoja tokiuose modeliuose kaip : „308 GTI“, „308 GT“, „208 GTI“ ar „RCZ R“. Tačiau į šiuos automobilius montuojamas agregato pajėgumas svyruoja nuo 200 iki 270 arklio galių, tuo tarpu į „308 R Cup“ sumontuotas variklis išvysto net 308 arklio galias. „Peugeot Sport“ specialistai teigia, jog papildomas 38 arklio galias pavyko išgauti sumontavus didesnę turbiną, kuri naudojama ralio varžyboms skirtame „208 T16“.

Sportiškų automobilių kūrimu užsiimanti „Peugeot Sport“ divizija pristatė savo naujausią kūrinį - automobilių sporto varžyboms paruoštą „Peugeot 308 R Cup“, kurį galės įsigyti kiekviena auto-sporto komanda.
Nepaisant agresyvios automobilio išvaizdos, priekyje sumontuoto variklio darbinis tūris siekia vos 1.6 litro. Tai tas pats agregatas, kurį „Peugeot“ naudoja tokiuose modeliuose kaip : „308 GTI“, „308 GT“, „208 GTI“ ar „RCZ R“. Tačiau į šiuos automobilius montuojamas agregato pajėgumas svyruoja nuo 200 iki 270 arklio galių, tuo tarpu į „308 R Cup“ sumontuotas variklis išvysto net 308 arklio galias. „Peugeot Sport“ specialistai teigia, jog papildomas 38 arklio galias pavyko išgauti sumontavus didesnę turbiną, kuri naudojama ralio varžyboms skirtame „208 T16“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Peugeot 308 R Cup (2)


Kaip bebūtų keista, tačiau „Peugeot Sport“ atstovai teigia, jog iš 1.6 litro variklio galima išspausti ir daugiau. Būtent tai jie ir ruošiasi padaryti. Kadangi tai nėra iki galo išbaigtas lenktyninis automobilis, 2016 metų pabaigoje į naujų komandų rankas patekęs bolidas turės kur kas galingesnį motorą.



Naujasis „Peugeot“ bolidas buvo kuriamas atsižvelgiant į naujus WTCC reikalavimus. Tai reiškia, jog net 106 milimetrų už standartinį „308 GTI“ modelį esantis bolidas galės dalyvauti pasaulinio lygio varžybose ir atitiks pačius griežčiausius tarptautinės automobilių sporto federacijos reikalavimus.
Lenktynėms paruoštas „308“ hečbekas buvo taip pat aprūpintas galingesne stabdžių sistema, šešių laipsnių sekvencine pavarų dėže, 18 colių skersmens ratlankiais ir semi-slick tipo padangomis. Bolido svoris? 1000 kilogramų!
Tiesą sakant, nenustebtume, jeigu šį bolidą išvystume ir Lietuvoje.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų