2007 m. spalio mėn. Berlyne naujasis Peugeot kompaktinės klasės chečbekas buvo apdovanotas „Auksiniu vairu 2007“ (Goldene Lenkrad). Šį garbingą apdovanojimą Vokietijos nacionalinis savaitinis laikraštis „Bild am Sontag“ skiria kasmet nuo 1976 metų.
Visi modeliai, pasirodę Vokietijos rinkoje per pastaruosius dvylika mėnesių, pirmiausia buvo suskirstyti į pagrindines keturias kategorijas (maži, kompaktiniai, vidutiniai/prestižiniai ir SUV automobiliai). Vėliau jie atrinkti ir įtraukti į galutinį sąrašą „Bild am Sontag“ skaitytojų.
Žiuri, sudaryta iš lenktyninkų, automobilių verslo profesionalų ir žiniasklaidos atstovų, kitame etape po bandymų ir testavimų iš penkių finalininkų rinko automobilį, labiausiai atitikusį esminius kriterijus – stilių, dizainą, komfortą, automobilio valdymą, saugumą, aplinkos tausojimą ir kokybę.
Chečbekas „Peugeot 308“, pradėtas pardavinėti Vokietijoje nuo 2007 m. rugsėjo 15 dienos, buvo išrinktas geriausiu kompaktiniu šeimos automobiliu, pralenkęs keturis atrinktus kandidatus. Jis taip pat pirmavo pagal 9 iš 15 vertinimo kriterijų ir pralenkė „Toyota Auris“ ir „Hyundai i30“.
23 „Auksinio vairo“ žiuri nariai įvertino ir 308-ojo kūrėjų darbo kokybę. Pirmasis Peugeot „8“ kartos automobilis, „Peugeot 308“ turi penkias pagrindines stirpiąsias puses, padedančias išsiskirti ypač konkurencingoje Europos M1 klasėje: ryškų, dinamišką ir grakštų stilių, pusaukštį kėbulą, lemiantį didesnį interjero šviesumą, erdvumą ir komfortą, pavyzdinį valdymą ir aktyvųjį saugumą; 308-asis tausoja aplinką – dėl naujų technologinių srendimų „Peugeot 308“ pasižymi mažomis degalų sąnaudomis bei maža CO2 emisija; ir pagaliau nepralenkiamu juntamos kokybės ir važiavimo lygiu.
Parduodamas tik šešis mėnesius, naujasis chečbekas “Peugeot 308“, gaminamas Prancūzijoje ir prancūzų gamyklose Sochax ir Mulhause, jau dabar laimi pirkėjų simpatijas. Nors šiuo metu gaminama tik chečbeko versija, jau dabar pirkėjai vidutiniškai užsisako 1200 „Peugeot 308“ automobilių kiekvieną dieną.
Automobiles „Peugeot“ laimi „Auksinio vairo“ titulą šeštą kartą: „Peugeot 505“ jį gavo 1979 m., „Peugeot 205“ – 1983 m., „Peugeot 405“ – 1987 m., „Peugeot 306“ – 1993 m., „Peugeot 206“ – 1998 m.