Tačiau naujos Peugeot 308 versijos išsiskirs ne tik galingais varikliais. Peugeot inžinieriai norėdami pagerinti automobilių valdymo savybes, sumontavo standesnius amortizatorius ir spyruokles, kurios sumažina kėbulo prošvaisą 7 milimetrais. Taip pat nereikėtų pamiršti ir žemo profilio padangų, kurios turėtų padidinti automobilio sukibimą su keliu.
Ruošiasi svarbiausiai premjerai
Peugeot 308 GT yra antrasis kompanijos žingsnis į reabilitaciją. Pastaruosius keletą metų entuziastus užmiršusi kompanija po truputėlį stengiasi sugrįžti į doros kelią ir vairavimo malonumą mėgstantiems automanams pasiūlo daugybę prieskonių turinčią bandelę. Peugeot 208 GTI ir RCZ R yra puikus pavyzdžiai. Tačiau pati svarbiausia premjera bus Peugeot 308 GTI ir 308 R.
Pačios sportiškiausios ir galingiausios Peugeot 308 modelio versijos pretenduos į hot hatch'o karaliaus sostą. Iš tiesų, prancūziškas hečbekas privalės sumušti ne vieną, bet du varžovus : Volkswagen Golf GTI ir Renault Megane RS. Tačiau pietums varlės kojas valgantys inžinieriai ir sukūrė dvi skirtingas Peugeot 308 versijas.
Peugeot 308 GTI taikysis tiesiai į Volkswagen Golf GTI, kuris laikomas pačiu universaliausiu hot hatch'u pasaulyje. Tuo tarpu Peugeot 308 R sieks įtikti adrenalino fanatikams, kurie kiekvieną savaitgalį praleidžia lenktynių trasoje.
Abudu modeliai bus varomi 1,6 litro turbininiais motorais, kurie išvystys daugiau kaip 260 arklio galių.