„Peugeot 306“ turėjo ne vieną gerą savybę, tačiau jis niekuomet nebuvo laikomas gražiu automobiliu, net ir kompaktinės klasės standartais. Hečbekas, sedanas ir universalas leido suprasti, jog tai „Peugeot“ kūrinys, tačiau ne vienas kėbulo tipas neleido pasakyti - „vau“!
1999 metais „Peugeot“ dizaineriai nusprendė ištaisyti šią klaidą ir prieš 18 metų pademonstravo „Peugeot 306 Break de Chasse“ - žavų, dinamiškai atrodantį universalą su trimis durimis. Netradicinė komponuotė, kurią šiuo metu naudoja „Ferrari“.
Naujas „Peugeot“ projektas buvo sukurtas tradicinio „306“ universalo pagrindu. Dizaineriai pakoregavo priekinės kėbulo dalies apipavidalinimą, pašalino galines duris, per vidurį buvusį statramstį ir vietoj galinių durų sumontavo ilgesnius ir platesnius galinius šoninius langus. Tokiu būdu „Peugeot“ dizaineriams pavyko sukurti elegantiško automobilio siluetą. Tai skatina užduoti klausimą - „Kodėl? Kodėl 3 trijų durų hečbekas negalėjo atrodyti būtent taip?“
„Peugeot 306 Break de Chasse“ interjeras taip pat nebuvo radikaliai pakeistas. Jame matome „306“ modeliuose naudotą prietaisų skydelį, tuos pačius prietaisus. Pasikeitė tik jų apipavidalinimas. Šiame koncepte priekinė konsolė buvo aptraukta rudos spalvos oda.
Standartiniame „306“ modelyje matytas galines sėdynes pakeitė du individualūs sostai, forma ir komforto lygiu niekuo nenusileidžiantys priekyje sumontuotoms sėdynėms.
Automobilio techninė pusė atrodė pakankamai kukliai. Į šį automobilį buvo montuojamas su 90 arklio galių ir 205 Nm sukimo momentą išvystančiu dyzeliniu varikliu. Net 1999 metais sukurtiems automobiliams šie rodikliai atrodo pakankamai kukliai.
„Peugeot 306“ buvo gaminamas iki pat 2002 metų, kol jo vietą populiarioji „Peugeot 307“ modelių šeima, kuri buvo sukurta pagal kitokias „Peugeot“ vertybes. Tai buvo patogūs ir racionalūs automobiliai, tinkami naudoti kiekvieną dieną, tačiau „307“ modelių gamoje trūko versijos, kurią norėtųsi įsigyti vadovaujantis emocijoms. Kaip kad buvo su „306 GTI-6“.