Įmonė nubausta už tai, kad netinkamai vertino klientų rizikingumą ir taip pažeidė Pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatymą.
Lietuvos bankas pranešė įpareigojęs bendrovę iki metų pabaigos ištaisyti visus trūkumus ir apribojo teisę teikti paslaugas rizikingiems klientams.
Šį pavasarį Lietuvos banko Priežiūros tarnybos specialistai atliko neplaninį „Pervesk“ patikrinimą.
Tyrimo metu paaiškėjo, kad bendrovė aplaidžiai vertino klientų riziką, ne iki galo išsiaiškindavo klientų, kurių dauguma atlikdavo operacijas su virtualiuoju turtu, lėšų ir turto kilmę, o jos atliekami vidaus tyrimai daugeliu atvejų buvo paviršutiniški ir formalūs.
Nustatyta, kad dalis bendrovės klientų sudarė sudėtingus ar neįprastai didelius neaiškaus tikslo ir lėšų kilmės sandorius. Tačiau „Pervesk“ ne visada reikalavo mokėjimo operacijų pagrindimo, nenutraukdavo dalykinių santykių su klientais, jeigu iš jų pačių ar jiems tarpininkaujančių įmonių negaudavo reikiamos informacijos.