Itin sparčiai praėjusiais metais išplėtusi savo prekybos tinklą telekomunikacijų bendrovė "Omnitel" šiemet didelį dėmesį skiria klientų aptarnavimo kokybei - nuo šiol tas paslaugas, kurios buvo teikiamos tik "Omnitel" salonuose, bendrovės klientai galės gauti ir partnerių prekybos bei aptarnavimo vietose.
Naujos "Omnitel" paslaugų platinimo funkcijos perduotos išskirtiniams partnerių tinklams - "Mikrovisata", "Komuna", "Sonex", "Inta" ir bendrovės įkurtam tinklui "Simas".
"Nutarėme decentralizuoti paslaugų teikimo funkcijas ir didelę dalį specifinių, iki šiol tik bendrovės salonuose teikiamų funkcijų, perdavėme savo partnerių tinklams. Taigi bet kuriame iš "Omnitel" partnerių salonų apsilankęs klientas gaus vienodai kokybišką, malonų ir profesionalų aptarnavimą", - sako "Omnitel" prekybos ir klientų aptarnavimo skyriaus vadovas Žydrūnas Stankevičius.
Partnerių salonuose "Omnitel" klientai galės perrašyti abonentą, pasikeisti telefono numerį, pereiti iš EXTRA į nuolatinius abonentus, aktyvuoti paslaugą "Sava komanda", atnaujinti sutartį, nepraėjus 6 mėn. po jos nutraukimo, o privatūs klientai - pakoreguoti savo duomenis.
Pasak Ž. Stankevičiaus, šio žingsnio tikslas - padaryti "Omnitel" paslaugas dar lengviau ir greičiau prieinamas bei supaprastinti kliento kelią iki jų.
Šiuo metu "Omnitel" paslaugos yra platinamos daugiau kaip 500 prekybos taškų, iš jų 90 "Omnitel" partnerio - prekybos tinklo "Simas" vietų.
"Omnitel" ryšių su visuomene vadybininkė Vanda Nekrašienė pabrėžia, kad praėjusiais metais "Omnitel" GSM paslaugų platinimo tinklas išaugo 30 proc. ir tapo vienu didžiausių Lietuvoje. Išankstinio mokėjimo paslaugos EXTRA platinimo tinklas išaugo daugiau negu 2 kartus. Ši paslauga platinama per 5 tūkst. prekybos vietų.
ELTA