Didžiausia Lietuvoje skaitmeninių brūkšninių kodų technologijų bendrovė "Linikodas" pernai, palyginti su 2002 metais, pardavimų apimtis padidino 61 proc., iki 4,8 mln. litų. 2002 metais įmonės pardavimai siekė 2,981 mln. litų.
Pagal pranešimą spaudai, šis rodiklis atitiko planą - bendrovės akcininkai 2003 metais planavo 4,5-5 mln. litų apyvartą. Šiemet planuojama pasiekti 6,5 mln. litų pardavimų apimtis.
Pernai pirmąsias sutartis su klientais pasirašė antrinė "Linikodo" įmonė Ukrainoje UKRLINIKOD. Šiemet Ukrainos rinka taps viena iš prioritetinių "Linikodo" veiklos krypčių.
Apie tai, kad klientai dažniausiai pageidavo kompleksinių sprendimų, byloja ir įmonės pardavimų struktūra. 35 proc. pardavimų sudarė duomenų kaupimo ir perdavimo įranga bei programinė įranga, 30 proc. užėmė etikečių spausdintuvai ir žaliavos, 25 proc. sudarė nuskaitymo įrangos pardavimai. Dešimtadalis prekybos apyvartos - kiti produktai.
Didžiausi projektai 2003 metais įgyvendinti "Statoil" degalinėse visose Baltijos valstybėse, "Lietuvos spaudos", "Utenos trikotažo", "VP Market", "Ekrano", "Sonex grupės" bendrovėse.
ELTA