Bendrovės „Kia Auto“ pardavimų vadybininkas Karolis Judzentavičius prognozuoja apie 30-40 proc. naujų elektromobilių rinkos augimą, nes ją pasieks itin daug naujų elektromobilių modelių. Naudotų elektromobilių rinka, anot jo, paaugs kur kas labiau nei naujų dėl mažėjančios vidutinio naudoto elektromobilio modelio kainos ir platėjančios pasiūlos.
„Rinkos augimą skatins didelis naujų debiutuojančių modelių skaičius, auganti elektromobilių gamyba ir, žinoma, subsidijos. Tačiau vis dar išliksiantis aukštas kainų lygis yra rinkos augimą stabdantis veiksnys“, – mano K. Judzentavičius.
„Volkswagen“ prekės ženklo vadovas Baltijos šalims Justas Nekrošius šiais metais tikisi elektromobilių rinką paaugsiant dvigubai ar net trigubai, o tam daugiausia įtakos turės didėjantis elektromobilių populiarumas ir besikeičiantys vartotojų įpročiai – žmonės skaičiuoja bendrus automobilio mėnesio kaštus.
„Prie augimo didele dalimi prisidės faktoriai, kad „Volkswagen ID.3“ bus parduodamas visus metus (2020-aisiais prekyba vyko tik 3,5 mėn.). Be to, Lietuvos elektromobilių segmento lyderio „Volkswagen e-up!“ skiriama kvota Lietuvai šiais metais yra didesnė. Lėtinti rinkos augimą gali nepakankama pasiūla: dėl baterijų trūkumo pasaulyje kai kurie gamintojai negalės patenkinti kylančios elektromobilių paklausos“, – komentuoja J. Nekrošius.
Pernai gamybos kvota išparduota per porą mėnesių, o iš viso parduoti 137 „Volkswagen“ elektromobiliai.
Bendrovės „Fakto Auto“ marketingo vadovas Vaidotas Kviklys sako, kad vis dar yra daug nežinios dėl COVID-19 pandemijos ir tai apsunkina prognozavimą. Tačiau jis preliminariai vertina, kad elektromobilių segmentas rodys didžiausią pokytį, lyginant su vidaus degimo varikliais varomu transportu, ir 2021 metais elektromobilių registracija Lietuvoje pasieks bent 3 500.