Atlikus Lietuvos gyventojų apklausą paaiškėjo, kad populiariausias informacijos apie automobilius šaltinis yra lietuviški interneto skelbimų tinklalapiai, juose informacijos ieško 72,9 proc. ketinančių įsigyti automobilį.
Penktadalis (21,4 proc.) seka skelbimus specializuotuose laikraščiuose, o 15,7 proc. naršo užsienio interneto skelbimų tinklalapiuose. 4,7 proc. analizuoja atsiliepimus socialiniuose tinkluose ir forumuose.
Daugiau nei pusė (59,4 proc.) ketinančių pirkti automobilį rekomendacijos klausia draugų ir pažįstamų, o 39,5 proc. lankosi automobilių pardavimo aikštelėse ar turguose. Tik 5,4 proc. lankosi automobilių salonuose ir 6,3 proc. kreipiasi automobilių ekspertą-patarėją.
Apklausos rezultatai parodo, kad Lietuvoje išlieka tendencija pirkti senesnius nei 5 metų automobilius, neretai neatitinkančius daugelio šiandienos reikalavimų. Lietuviai vis dar neteikia prioriteto saugumui ir ekologijai.
Šio tyrimo metu tiesioginės apklausos būdu visoje Lietuvoje buvo apklausti 530 15–74 metų žmonės. Maksimali galima statistinė paklaida – 4,4 proc. Apklausa atlikta šių metų atlikta spalio 8–18 dienomis. Apklausą atliko rinkos tyrimų bendrovė „GfK CR Baltic“ tinklalapio Autoledi.lt užsakymu.