Didžiausią apyvartą pernai turėjo "Maxima" prekybos tinklas, antras - "Iki", valdantis ir "Leader Price" parduotuves , po jo seka "Norfa" ir "Rimi".
reklama:
Živilė Vaitkūnienė, mažmeninės prekybos ekspertė, neabejoja, kad prekybos centrų apyvarta ateityje tik augs.
"Auga atlyginimai, augs ir suvartojimas. Be to, mūsų rinka dar tik plečiasi ir turi nemažai galimybių", - sako Ž. Vaitkūnienė.
"Jau dabar galime matyti, kad daugėja žmonių, kurie prekybos centruose palieka vis daugiau pinigų. Apsiperka savaitei ar dviem, taupydami laiką, o ne ieškodami palankesnių kainų skirtingose vietose",- sako Valdas Sutkus Lietuvos prekybos įmonių asociacijos vykdantysis direktorius.
Pasak jo, kai kurie prekybos centrai jau yra užsiauginę savo klientus, kurie stengiasi apsipirkti tik viename tinkle.
Tačiau Ž. Vaitkūninės teigimu, pirkėjas parduotuvę renkasi visų pirma pagal šios siūlomas kainas, prekių asortimentą ir patogią vietą.
REKLAMA