• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Regitroje“ per savaitę nuo COVID-19 infekcijos pasveiko 7 darbuotojai. Tai yra dvigubai daugiau palyginus su naujais užsikrėtimo atvejais, kurių fiksuota 3.

„Regitroje“ per savaitę nuo COVID-19 infekcijos pasveiko 7 darbuotojai. Tai yra dvigubai daugiau palyginus su naujais užsikrėtimo atvejais, kurių fiksuota 3.

REKLAMA

Nauji atvejai nustatyti Vilniuje. Darbuotojai pajutę ligos simptomus iš karto nebeatvyko į darbą ir atliko COVID-19 testus. Pagrindiniame miesto filiale (Lentvario g. 7) darbuotojai paskutinį kartą darbe buvo lapkričio 19 ir 20 d., o teigiami testo rezultatai gauti to paties mėnesio 23 ir 25 d. Tuo metu kitame sostinės padalinyje – Avižienių grupėje (Senasis Ukmergės kel. 4) – darbuotojas paskutinį sykį darbe lankėsi lapkričio 20 d., o koronaviruso infekcija patvirtinta 22 d.

„Nors šią savaitę naujų atvejų išvengti nepavyko, gera žinia ta, jog turime didesnę pasveikusių darbuotojų dalį. Be abejo, tai visiškai nereiškia, kad galime atsipalaiduoti. Priešingai, toliau dedame pastangas ir imamės visų atsargumo priemonių, jog koronaviruso plitimas būtų sustabdytas, o mūsų klientai ir darbuotojai jaustųsi saugūs“, – teigia „Regitros“ generalinis direktorius Dalius Prevelis.

REKLAMA
REKLAMA

Įmonės darbuotojai atvykę į darbo vietą matuojasi kūno temperatūrą ir atidžiai stebi sveikatą. Klientų aptarnavimo erdvėse ribojami klientų srautai užtikrinant 10 m2 plotą vienam asmeniui. Taip pat reguliariai vėdinamos ir dezinfekuojamos patalpos bei dažnai liečiami paviršiai, o egzaminų automobiliuose įrengtos specialios pertvaros.

REKLAMA

Per visą pandemijos laikotarpį COVID-19 infekcija iš viso buvo patvirtinta 35 „Regitros“ darbuotojams. Iš jų dauguma – 28 – jau yra pasveikę ir sugrįžę į darbą.

Pratęsus karantiną – paslaugos ir toliau teikiamos tiek internetu, tiek padalinyje

Pratęsus karantiną iki gruodžio 17 d., „Regitros“ veikla išlieka nepakitusi – įmonė ir toliau teikia visas paslaugas tiek elektroninėje erdvėje, tiek įmonės padaliniuose įprastu darbo laiku.

REKLAMA
REKLAMA

Gyventojai šiuo laikotarpiu skatinami naudotis internetinėmis paslaugomis ir visi užsakymai bus pristatyti per kurjerį ar paštomatą. Nuotoliniu būdu galima ne tik užsisakyti vairuotojo pažymėjimą, bet ir užregistruoti prieš tai Lietuvoje eksploatuotą automobilį ar pranešti apie jo pardavimą.

Tuo metu atvykstantiems į padalinius svarbu žinoti, jog pirmenybė teikiama iš anksto užsiregistravusiems klientams. Gyventojai aptarnavimo laiką gali rezervuoti tiesiog internetu. Padaliniuose klientų prašoma būti sąmoningais ir laikytis bendrųjų saugumo reikalavimų: dezinfekuoti rankas, viso vizito metu dėvėti nosį ir burną dengiančias apsaugos priemones, laikytis saugaus atstumo, už paslaugas rekomenduojama atsiskaityti banko mokėjimo kortele.

Atsižvelgiant į susidariusią situaciją, klientai kviečiami sekti aktualią informaciją www.regitra.lt

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų