Pirmasis Baltijos kanalas (PBK) dar kartą įrodė, jog šventes, o ypač Naujuosius metus, švęsti moka – PBK šventinė programa buvo išties įspūdinga. Jau tradicija yra tapę per didžiąsias žiemos šventes prisiminti auksinius visų laikų kino hitus: „Ivanas Vasiljevičius keičia profesiją“, „Kaukazo belaisvė, arba Nauji Šuriko nuotykiai“, „Operacija „Su Naujaisiais metais“ bei kitus.
Šiemet PBK žiūrovai ne tik džiaugėsi klasika tapusia „Likimo ironija, arba Po pirties“, tačiau išvydo ir jos tęsinį – „Likimo ironija, arba Laimingų Naujųjų“ bei sužinojo kaip Naujuosius sutinka pamėgtojo filmo herojai bei jų vaikai mūsų dienomis.
Naujuosius PBK sutiko su „Olivjė šou“ – tokiu pat margu ir įvairiausių skonių kupinu kaip tikroji „baltoji mišrainė“. 2010-uosius sutikti padėjo Andrejus Malachovas, Anastasija Zavorotniuk, Levas Leščenko, Alla Pugačiova, Valerijus Meladze bei kitos pirmojo ryškumo Rusijos scenos žvaigždės, o taip pat šmaikščioji „Paris Hilton prožektoriaus“ komanda bei jų draugai iš „Naša raša“ bei „Comedy club“. Žiūrovai turėjo unikalią galimybę pabūti keliuose ХХ a. Dešimtmečiuose, išgirsti gražiausias dainas bei išvysti geriausias parodijas su „Didelio skirtumo“ aktoriais, „Animacinių asmenybių“ personažais, žvaigždėmis iš šou „Respublikos paveldas“, legendinio filmo „Likimo ironija“ herojais, artistais, režisieriais, politikais bei sportininkais. Naujametinę naktį žiūrovai taip pat išvydo linksmas kitų TV kanalų naujametinių šou parodijas, muzikinį šou „Senos dainos apie Pirmąjį“ bei daug kitų netikėtų „Olivje šou“ ingrediantų.
Naujametinę naktį Pirmasis Baltijos kanalas Vilniuje tapo žūrimiausiu TV kanalu, 10% aplenkdamas antrojoje pozicijoje atsidūrusį LTV su 16% dalimi pagal žiūrėtą laiką (share). Bendroje auditorijoje PBK aplenkė BTV 8%, o 15-49 amžiaus auditorijoje net 47%. Negalima nepastebėti ir to, kad PBK dalis pagal žiūrėtą laiką bendroje auditorijoje 2009-ųjų gruodžio 31 d. buvo net 11% didesnė lyginant su 2008 m. gruodžio 31-ąja, tuo tarpu kitų komercinių TV kanalų dalis pagal žiūrėtą laiką nukrito 5%, taigi šiemet PBK žiūrėjo kur kas daugiau žmonių, sutikusių Naujuosius prie TV ekranų, nei pernai, kuo negalėtų pasigirti kitos televizijos.
2010-ųjų sausio 1-ąją PBK vis dar buvo tvirtai prikaustęs vilniečių dėmesį ir liko žiūrimiausiu TV kanalu sostinėje (21% share) 23% aplenkdamas antroje pozicijoje buvusį TV3 su 17% dalimi pagal žiūrėtą laiką. Penkių didžiųjų Lietuvos miestų auditorijoje PBK buvo antras žiūrimiausias kanalas po TV3 televizijos (15% share). PBK dalis pagal žiūrėtą laiką bendroje auditorijoje šių metų sausio 1-ąją buvo net 18% didesnė, lyginant su pirmąją 2009-ų metų diena, tuo tarpu kitų komercinių TV kanalų dalis nukrito 9%.
„Džiaugiamės, jog dauguma televizijos žiūrovų Vilniuje sutiko Naujuosius su mūsų kanalu – galima sakyti, kad sutikome juos kartu“ – sakė Asta Petraitienė, BMA Lietuva, atstovaujančios Pirmąjį Baltijos kanalą, tyrimų skyriaus vadovė. „Pamename sėkmingą PBK startą 2009-ųjų pradžioje, tikime, kad ir šiais – 2010-ais metais Pirmasis, nors ir turėdamas mažiau galimybių pasiekti žiūrovus (PBK matomas tik kabeliniuose, skaitmeniniuose bei palydoviniuose TV tinkluose), toliau išliks vienu TV ekranų lyderių ir toliau stiprins savo pozicijas.