Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Prieš daugiau negu vienerius metus, „Peugeot" pradėjo kompaktiškojo „208" hečbeko gamybą. Šiandien kompanija gali pasigirti, jog per metus pardavė daugiau negu 300,000 šio modelio vienetų.
Poissy gamykloje gaminamas automobilis šiuo metu yra populiariausias B segmento automobilis senajame žemyne ir pats populiariausias naujas automobilis Prancūzijoje, Olandijoje, Ispanijoje ir Portugalijoje.
Nors praeiti metai buvo pakankamai sunkūs, tačiau vien per 2012 metus kompanija pardavė daugiau negu 220,000 šio modelio vienetų. Įdomus faktas yra tas, jog net 39 procentai parduotų „Peugeot 208" buvo parduoti su prabangiausia komplektacija, kuri priklausomai nuo variklio pasirinkimo yra brangesnė vidutiniškai 8 - 10 tūkstančių litų.
„Peugeot" tikisi, jog šiais metais pavyks padidinti automobilio pardavimus su dvejomis naujomis modifikacijomis - „GTI" ir „XY".
Įdomu ar „208" pavyks aplenkti „206" ar „207" modelius, kurių buvo parduota atitinkamai 6,8 milijono ir 2,8 milijono.
Prieš daugiau negu vienerius metus, „Peugeot" pradėjo kompaktiškojo „208" hečbeko gamybą. Šiandien kompanija gali pasigirti, jog per metus pardavė daugiau negu 300,000 šio modelio vienetų.
Poissy gamykloje gaminamas automobilis šiuo metu yra populiariausias B segmento automobilis senajame žemyne ir pats populiariausias naujas automobilis Prancūzijoje, Olandijoje, Ispanijoje ir Portugalijoje.
Nors praeiti metai buvo pakankamai sunkūs, tačiau vien per 2012 metus kompanija pardavė daugiau negu 220,000 šio modelio vienetų. Įdomus faktas yra tas, jog net 39 procentai parduotų „Peugeot 208" buvo parduoti su prabangiausia komplektacija, kuri priklausomai nuo variklio pasirinkimo yra brangesnė vidutiniškai 8 - 10 tūkstančių litų.
„Peugeot" tikisi, jog šiais metais pavyks padidinti automobilio pardavimus su dvejomis naujomis modifikacijomis - „GTI" ir „XY".
Įdomu ar „208" pavyks aplenkti „206" ar „207" modelius, kurių buvo parduota atitinkamai 6,8 milijono ir 2,8 milijono.