• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pirmadienį, sausio 11-ąją, antrąją dvigubo maratoninio išbandymo dalį atlaikę Dakaro dalyviai pagaliau atidavė savo techniką savo mechanikams. „Heston Airlines team Pitlane“ ekipažas, Edvinas Juškauskas ir Aisvydas Paliukėnas, aštuntajame etape užėmė 33-iąją vietą ir netgi išlaikė 25-ąją poziciją bendroje įskaitoje.
„Gerai, kad šis dviejų dienų košmaras pagaliau baigėsi“, – po finišo lengviau atsikvėpė E. Juškauskas.
Viskas bloga linkme pakrypo tuomet, kai pirmąją maratono dieną likus 70 kilometrų iki finišo subyrėjo „Toyota Hilux“ priekinis reduktorius. Įprastai tai nesukeltų pernelyg daug problemų – įgudę mechanikai šį mazgą gali pakeisti greičiau nei per valandą, tačiau šį kartą teko vertis be jų įgūdžių.

Pirmadienį, sausio 11-ąją, antrąją dvigubo maratoninio išbandymo dalį atlaikę Dakaro dalyviai pagaliau atidavė savo techniką savo mechanikams. „Heston Airlines team Pitlane“ ekipažas, Edvinas Juškauskas ir Aisvydas Paliukėnas, aštuntajame etape užėmė 33-iąją vietą ir netgi išlaikė 25-ąją poziciją bendroje įskaitoje.
„Gerai, kad šis dviejų dienų košmaras pagaliau baigėsi“, – po finišo lengviau atsikvėpė E. Juškauskas.
Viskas bloga linkme pakrypo tuomet, kai pirmąją maratono dieną likus 70 kilometrų iki finišo subyrėjo „Toyota Hilux“ priekinis reduktorius. Įprastai tai nesukeltų pernelyg daug problemų – įgudę mechanikai šį mazgą gali pakeisti greičiau nei per valandą, tačiau šį kartą teko vertis be jų įgūdžių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

<a href='https://www.tv3.lt/rubrika/naujienos/sportas/dakaras' target='_blank' class='phrase'>Dakaro ralis</a> 2021


Problemos sekė vieną kitą
Maratono diena tokį gedimą pavertė rimta krize, nes lenktynininkai remontu užsiima patys naudodami detales ir įrankius, kuriuos atsivežė automobilyje.
E. Juškauską sudėtingoje situacijoje išgelbėjo tai, kad sportininkams leidžiama priimti pagalbą iš kitų ralio maratono dalyvių. Galiausiai pavyko gauti tvarkingą reduktorių ir konsultuojantis telefonu su komandos technikais pakeisti detalę.

REKLAMA

Dakaro ralis 2021


Atsirado ir dar viena bėda – teko keisti ir vieną priekinio rato lankstą bei tikėtis, kad atsargiai važiuojant atlaikys sulenkti jo tvirtinimo varžtai.
„Šarnyro varžtai sulinko nuo smūgio į priekinį ratą ir nors šarnyrą pasikeitėme, bet važiavome su sulinkusiais varžtais, kurie bet kurią minutę galėjo nutrūkti. Akmenuotus ruožus įveikėme kaip pensininkai – labai saugiai“, – komentavo lenktynininkas.

REKLAMA
REKLAMA

Dakaro ralis 2021


Atsigriebė smėlio ruožuose
Lietuvių ekipažas atsigriebdavo atkarpose su smėlio danga – ten važiavo savo tempu. To užteko, kad duetas ne tik išlaikytų 25-ąją poziciją bendroje įskaitoje, bet ir iki 10 minučių padidintų persvarą prieš viena vieta žemiau esantį Antaną Juknevičių.
Prisimindamas iki vėlyvos nakties sekmadienį užsitęsusią įtampą A. Paliukėnas konstatavo, kad įvertinus aplinkybes, viskas baigėsi labai gerai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Dakaro ralis 2021


„Vakar sugedus reduktoriui praradome apie 50 minučių, bet Dakare net ir toks laiko praradimas nėra tragedija. Aišku, dėl tokių dalykų apgailestaujam, bet nieko jau nepadarysi“, –  konstatavo šturmanas.
Pagrindinį tikslą – nuvažiuoti antrosios maratono dienos finišą pasiekę lietuvių lenktynininkai perduos „Toyota Hilux“ automobilį Neome jau laukiantiems komandos mechanikams. Šiems atlikus nuodugnią apžiūrą ir būtinus remonto darbus ekipažas ralio maratoną galės tęsti nerizikuodamas pamesti ratų.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų