Per 10 šių metų mėnesių Volkswagen lengvųjų automobilių padalinys pardavė 4,72 milijono lengvųjų automobilių (2011 sausio – spalio mėn.: 4.24 mln.; plius 11,2 proc). Spalį parduota 501300 automobilių (2011 spalį.: 430900.; plius 16,3 proc).
Jau tapo pastarųjų mėnesių tradicija, jog didžiausias augimas fiksuojamas ne Europos regione, o Senojo žemyno rinkų flagmanais tapusiose Vidurio ir Rytų Europos rinkose, stipriai atitrūkusiose nuo su ekonomikos recesija kovojančių Vakarų Europos šalių. Teigiamą įtaką Vakarų Europos pardavimams daro ir naujasis „Volkswagen Golf VII“, kuriam jau pateikta per 40000 išankstinių užsakymų.
Per 10 šių metų mėnesių bendri Volkswagen pardavimai Europoje siekė 1,44 mln. automobilių ir buvo puse procento didesni, nei pernai tuo pačiu laikotarpiu. Taigi, išlaikytas nors ir nežymus augimas. Didžiausias augimas užfiksuotas Centrinėje ir Rytų Europoje, kur parduota 223100 vnt. (173100, plius 28,8 proc.) automobilių.
Gerų žinių vėl sulaukta iš Rusijos. Čia aptariamu laikotarpiu parduota 137200 vnt. (91,000; plius 50.8 proc.) automobilių.
Vokietijoje per 10 mėn. parduota 501300 vnt. (498400; plius 0,6 proc.) „Volkswagen“ automobilių.
Azijos – Ramiojo vandenyno regione per 10 šių metų mėnesių fiksuotas 17,9 proc. augimas. Čia per tą laiką parduota 1,89 mln. (1,61 mln.) Volkswagen automobilių. Iš jų net 1,71 mln. vnt. (1,45 mln., plius 18,4 proc.) parduota Kinijoje ir Hong Konge.
Amerikos žemyne per aptariamą laikotarpį parduota 508500 (404900)automobilių. Čia pardavimai išaugo net 25,6 proc. Ypač stiprus augimas fiksuotas JAV, kur Volkswagen rinkosi 357400 pirkėjų (263500; plius 35,6 proc).
Pietų Amerikoje pardavimai ūgtelėjo 8,9 proc. − iki 699600 automobilių (642300).