Kita vertus, augimą nulėmė produkcijos kainų kėlimas septintą metų ketvirtį iš eilės, tuo tarpu pardavimų apimtys per metus sumenko 2,5 procento.
Anot bendrovės pranešimo, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu metais anksčiau, įplaukos augo nuo 21,971 mlrd. iki 23,453 mlrd. dolerių, grynasis pelnas – nuo 2,702 mlrd. iki 3,092 mlrd. dolerių.
Šiaurės Amerikos „Frito-Lay“ užkandžių tinklo pajamos didėjo 7 proc., gėrimų padalinio – 8 proc., „Quaker Foods“ padalinio – 5 procentais. Lotynų Amerikoje pajamos ūgtelėjo 21 proc., Europoje – 2 proc., Azijos ir Ramiojo vandenyno regione, Australijoje, Naujojoje Zelandijoje ir Kinijoje – 4 proc., tuo tarpu Afrikoje, Artimuosiuose Rytuose ir Pietų Azijoje – sumenko 6 procentais.
Nuo šių metų pradžios „PepsiCo“ akcijos atpigo 11 procentų.