Bendrovė „Pepsi“ pranešė keičianti savo logotipą. Tam įmonė per artimiausius trejus metus pasaulyje ketina išleisti 1,2 mlrd. JAV dolerių. Jame ir toliau dominuos raudona, mėlyna bei balta spalvos.
REKLAMA
REKLAMA
Bus keičiami visų „Pepsi“ gėrimų logotipai. „Diet Pepsi“ logotipas turėtų priminti šypseną, „Pepsi Max“ – juoką. Anot „Pepsi“ vadovo Indra Nooyi, bus keičiami ne tik logotipai, tačiau ir pakuotės, gėrimų išdėstymas lentynose ir kt.
Kaip ir daugelis prekės ženklų keitimo kampanijų, ši netruko susilaukti blogerių kritikos. Daugiausiai vienas iš naujųjų logotipų kritikuojamas dėl pernelyg didelio panašumo į Korėjos oro linijų prekės ženklą.
REKLAMA