Gruodžio pirmosiomis dienomis startavęs tarptautinio kelionių organizatoriaus „Tez Tour“ vasaros sezono kelionių išankstinis pardavimas žada puikius rezultatus. Šiai dienai fiksuojama, kad visų vasaros kelionių parduota daugiau nei 20 proc. Populiariausios kryptys – Turkija (parduota 30 proc.) ir Bulgarija (20 proc.)
„Faktas, kad išankstiniai pardavimai tęsiasi dar tik pusantro mėnesio, o pardavėme per penktadalį visų planuotų kelionių paketų, nuteikia optimistiškai. Visiškai pasiteisino mūsų įmonės pasirinkta strategija vasaros keliones rinkai pristatyti gruodžio pradžioje. Paskutinį praėjusių metų mėnesį vien į Turkijos Antalijos regioną pardavėme 1500 kelionių (apie 3500 turistų). Pastebėjome, kad kelionės tapo populiaria kalėdine dovana. Akivaizdu, jog pataikėme į šventinių dovanų paieškos bumą“, – kalbėjo bendrovės „Tez Tour“ Lietuvoje Viešųjų ryšių ir rinkodaros skyriaus vadovė Inga Aukštuolytė.
Pernai Lietuvos poilsiautojų atostogoms pasiūlyta Bulgarija taip pat sulaukė deramo susidomėjimo. „2012-ųjų vasarą žmonės labai noriai keliavo į šią Balkanų šalį, nes ji kiek panaši į Graikiją, tačiau yra kur kas arčiau. Atsižvelgdami į teigiamus pernykščius rezultatus, šiemet pasiūlėme dar vieną kurortą – vyndarystės kraštą Pomorjė, – komentavo kelionių organizatoriaus atstovė. – Tikimės, kad poilsiautojai teigiamai įvertins ir šį ypač patrauklų Bulgarijos kurortą.“
Tarptautinio kelionių organizatoriaus nestebina šiųmetis lietuvaičių pasirinkimas vasaros atostogas planuoti Turkijoje. Pasak I. Aukštuolytės, ilgametis rinkos stebėjimas atskleidžia, kad ši poilsio kryptis net ekonominio sunkmečio laikotarpiu išlaikė lyderio pozicijas, o pastaruosius metus išsiskyrė nuosekliu augimu.
Lyginant 2011 ir 2012 m. rezultatus, Turkijos kurortų populiarumas tarp Lietuvos keliautojų augo 4 proc. Kitas svarbus faktas – kintantis atostogautojo portretas. Atlikus visuomenės nuomonės tyrimą paaiškėjo, kad kelionių organizatorių „Tez Tour“ paslaugomis labiausiai linkę naudotis vidutines ir aukštesnes pajamas gaunantys, 35–50 metų amžiaus didmiesčių gyventojai.
„Galime teigti, kad mums pavyko pasiekti užsibrėžto tikslo – savo produktą pasiūlyti pasiturinčiai, poilsio komfortą bei aukštą aptarnavimo kultūrą vertinančiai visuomenės daliai. Šiais metais koncentruosimės į išsiplėtusio klientų rato išlaikymą, jų poreikių tenkinimą“, – sakė „Tez Tour“ atstovė.