Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„McLaren MP4-12C“ ir „SLR“ yra įspūdingi superautomobiliai, tačiau tai nesustabdė tobulintojų prikišti nagus prie šių žvėrių. „MP4-12C“ po truputėli įsiskuka į tiuningo pasaulį, o „SLR“, nors ir nebegaminamas, išlieka populiaria baze projektams. Net ir išriedėję pro gamyklos vartus, abu automobiliai yra vieni geriausių savo segmento atstovų, o jums pateikiamame mūsų mėgstamiausius šių mašinų projektus.
Galios ir išskirtinimo „McLaren SLR 722“ tikrai nestokoja, tačiau tai neatgrasė „Wheelsandmore“ specialistų sukurti tiuningo paketą, kuris pagerintų visus automobilio parametrus. Sumontavus didesnio pralaidumo išmetimą bei perprogramavus variklio smegenis, aštuonių cilindrų monstras dabar išvysto 727 arklio galias ir 950 niutonmetrų. Tobulintojai kreipėsi į kolegas iš „KW“, kurie projektui parūpino reikalingus ir patobulintus važiuoklės komponentus. Išorėje puikuojasi rankų gamybos, kaltiniai dvidešimties colių ratlankiai, o daugiau stilistinių pakitimų gavo salonas, kuriame panaudotos tokios medžiagos kaip anglies pluoštas, „Alcantara“ medžiaga ir „Nappa“ oda.
Tiuningo kompanija „Hamann“ siekė „MP4-12C“ modeliui pritaikyti „Formulės F1“ technologijas, bei „GT3“ klasės atributiką. „memoR“ pavadintas automobilis turi viską, ko norėjo specialistai ir atrodo lyg būtų paruoštas ne gatvei, o trasai. Tokį įspūdį suteikia naujas aerodinaminis paketas, susidedantis iš visiškai naujų buferių ir slenksčių. Žinoma, neįmanoma nepastebėti ir didžiulio galinio spoilerio. Galiausiai, vokiečiai sumontavo dviejų tipų 21 colio ratlankius, užbaigdami savo itin sportišką projektą.
Štai ir vėl grįžtame prie vyrukų iš „Wheelsandmore“, kurie prikišo nagus prie „MP4-12C“. „Toxique Evil“ pavadintas automobilis turi keletą techninių ir stilistinių patobulinimų. Specialistai sumontavo 21 colio kaltinius ratlankius, bei baltam kėbului suteikė per visą ilgį einančią juostą, kuri prideda išskirtinumo. Taip pat prie to prisideda sužeminta superautomobilio važiuoklė. Aštuonių cilindrų turbininis variklis nebuvo pamirštas – jam sumontuota nauja išmetimo sistema bei perprogramuotas kompiuteris. Šių patobulinimų dėka galia pakilo nuo 600 arklių iki 666 ristūnų kaimenės.
Amerikoje įsikūrę „Mercedes-Benz“ tobullintojai „RENNtech“ patobulino šį ryškiai geltoną „McLaren SLR“ kabrioletą. Varikliui buvo atlikta rimta chirurginė operacija, pridėta didesnio pralaidumo išmetimo sistema bei interkūleris, ko pasekoje galia šoktelėjo nuo 617 iki 750 arklių. Išorėje patobulinimų nedaug – juk superautomobilis atrodo ir taip agresyviai. Žinoma, būtina paminėti „ADV.1 ADV05“ ratlankius, kurių skersmuo priekyje yra 20 colių, o gale – 21 colis.
Na ir pabaigai – turbūt įspūdingiausiai atrodantis „McLaren“. Prie šio „MP4-12C“ kabrioleto nagus prikišo specialistai iš „FAB-Design“, kurie projektui davė „Terso“ pavadinimą. Automobilio išorėje liko nepakitęs tik pats siluetas, o kiekviena patobulinta ar pridėta smulkmena suteikia išties įspūdingą vaizdą, kurį išbaigia dvidešimties colių „FAB-Design Evolution“ ratlankiai. Specialistai užbūrė variklį, kuris dabar išvysto 680 arklio galių ir padeda šiam ekstravaganzai iki 100km/h įsibegėti per 3 sekundes bei pasiekti maksimalų 342km/h greitį.
„McLaren MP4-12C“ ir „SLR“ yra įspūdingi superautomobiliai, tačiau tai nesustabdė tobulintojų prikišti nagus prie šių žvėrių. „MP4-12C“ po truputėli įsiskuka į tiuningo pasaulį, o „SLR“, nors ir nebegaminamas, išlieka populiaria baze projektams. Net ir išriedėję pro gamyklos vartus, abu automobiliai yra vieni geriausių savo segmento atstovų, o jums pateikiamame mūsų mėgstamiausius šių mašinų projektus.
Galios ir išskirtinimo „McLaren SLR 722“ tikrai nestokoja, tačiau tai neatgrasė „Wheelsandmore“ specialistų sukurti tiuningo paketą, kuris pagerintų visus automobilio parametrus. Sumontavus didesnio pralaidumo išmetimą bei perprogramavus variklio smegenis, aštuonių cilindrų monstras dabar išvysto 727 arklio galias ir 950 niutonmetrų. Tobulintojai kreipėsi į kolegas iš „KW“, kurie projektui parūpino reikalingus ir patobulintus važiuoklės komponentus. Išorėje puikuojasi rankų gamybos, kaltiniai dvidešimties colių ratlankiai, o daugiau stilistinių pakitimų gavo salonas, kuriame panaudotos tokios medžiagos kaip anglies pluoštas, „Alcantara“ medžiaga ir „Nappa“ oda.
Tiuningo kompanija „Hamann“ siekė „MP4-12C“ modeliui pritaikyti „Formulės F1“ technologijas, bei „GT3“ klasės atributiką. „memoR“ pavadintas automobilis turi viską, ko norėjo specialistai ir atrodo lyg būtų paruoštas ne gatvei, o trasai. Tokį įspūdį suteikia naujas aerodinaminis paketas, susidedantis iš visiškai naujų buferių ir slenksčių. Žinoma, neįmanoma nepastebėti ir didžiulio galinio spoilerio. Galiausiai, vokiečiai sumontavo dviejų tipų 21 colio ratlankius, užbaigdami savo itin sportišką projektą.
Štai ir vėl grįžtame prie vyrukų iš „Wheelsandmore“, kurie prikišo nagus prie „MP4-12C“. „Toxique Evil“ pavadintas automobilis turi keletą techninių ir stilistinių patobulinimų. Specialistai sumontavo 21 colio kaltinius ratlankius, bei baltam kėbului suteikė per visą ilgį einančią juostą, kuri prideda išskirtinumo. Taip pat prie to prisideda sužeminta superautomobilio važiuoklė. Aštuonių cilindrų turbininis variklis nebuvo pamirštas – jam sumontuota nauja išmetimo sistema bei perprogramuotas kompiuteris. Šių patobulinimų dėka galia pakilo nuo 600 arklių iki 666 ristūnų kaimenės.
Amerikoje įsikūrę „Mercedes-Benz“ tobullintojai „RENNtech“ patobulino šį ryškiai geltoną „McLaren SLR“ kabrioletą. Varikliui buvo atlikta rimta chirurginė operacija, pridėta didesnio pralaidumo išmetimo sistema bei interkūleris, ko pasekoje galia šoktelėjo nuo 617 iki 750 arklių. Išorėje patobulinimų nedaug – juk superautomobilis atrodo ir taip agresyviai. Žinoma, būtina paminėti „ADV.1 ADV05“ ratlankius, kurių skersmuo priekyje yra 20 colių, o gale – 21 colis.
Na ir pabaigai – turbūt įspūdingiausiai atrodantis „McLaren“. Prie šio „MP4-12C“ kabrioleto nagus prikišo specialistai iš „FAB-Design“, kurie projektui davė „Terso“ pavadinimą. Automobilio išorėje liko nepakitęs tik pats siluetas, o kiekviena patobulinta ar pridėta smulkmena suteikia išties įspūdingą vaizdą, kurį išbaigia dvidešimties colių „FAB-Design Evolution“ ratlankiai. Specialistai užbūrė variklį, kuris dabar išvysto 680 arklio galių ir padeda šiam ekstravaganzai iki 100km/h įsibegėti per 3 sekundes bei pasiekti maksimalų 342km/h greitį.