Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Tokios kompanijos kaip „Lamborghini" nesistengia išleisti daug konceptinių modelių, tačiau tuos kuriuos sukuria galima įsigyti kaip serijinės gamybos itin retus modelius. Puikus pavyzdys „Sesto Elemento" ir „Aventador J" automobiliai. Netrukus Ženevos automobilių parodoje „Lamborghini" pristatys naują konceptinį modelį. O kol pamatysime ką naujo planuoja šis gamintojas galime pasižiūrėti į įdomiausius šio superautomobilių gamintojo konceptinius modelius.
Vienas iš įdomiausių konceptinių projektų buvo „Miura". Tačiau nesupainiokite šio koncepto su originaliąja 1966 -72 metų „Miura". Šį kart kalbame apie konceptinius modelius ir būtent tokia „Miura" debiutavo 2006 metais. Tai panašaus į originalų retro dizainą automobilis su griežtesnėmis formomis ir sukurtas ant „Murcielago" bazės. Tai neįprastas kompanijai modelis, kurio inspiracija buvo senas „Lamborghini" modelis. Tai nėra nebūdinga kompanijai, kuri žvelgia tik į ateitį. Todėl automobilis buvo sukurtas tik paminėti gamintojo jubiliejų, be jokių intencijų vėl leisti į gamybą atgimusį modelį.
Dar vienas vertas dėmesio „Lamborghini" konceptinis modelis buvo sukurtas nepriklausomos dizaino studijos „Zagato". Tai ant pirmojo visų varomųjų ratų „Lamborhini" modelio „Diablo VT" bazės sukurtas automobilis „Zagato Raptor". Šio koncepto dizainas apjungė tiek „Lamborghini", tiek „Zagato" stiliui būdingus elementus. Automobilis Ženevos automobilių parodoje buvo pristatytas 1996 metais ir turėjo iš „Diablo" pasiskolintą 492 arklio galių 5.7 litro V12 širdį. Kiek veliau „Zagato Raptor" buvo parduotas privačiam kolekcionieriui, kur automobilis gyvena iki šiol.
1995 metais Ženevos automobilių parodoje buvo pristatytas „ItalDesign" sukurto dizaino „Lamborghini Cala" modelis. Kuris teoriškai turėjo būti ankstesnio, 9-ojo dešimtmečio „Jalpa" modelio pasekėjas. „Cala" turėjo 4.0 litro V10 variklį sumontuotą ties automobilio viduriu. Kuris turėjo 400 arklio galių ir 6 pavarų mechaninę dėžę. Ir tai buvo konceptinis modelis, kuris pilnai funkcionavo. Buvo išleisti trys „Cala" modelių vienetai. Tačiau keičiantis tuometinei gamintojo vadovybei šis konceptinis modelis taip ir netapo serijinės produkcijos automobiliu. O kiek vėliau jo vietą užėmė „Gallardo" modelis.
Išleidęs ne vieną įspūdingą superautomobilį per pastaruosius dešimtmečius, 2008 metais „Lamborghini" gamintojas visus nuoširdžiai nustebino. Pristatęs Paryžiaus automobilių parodoje „Estoque" konceptiną. „Lamborghini" įprasta matyti kaip dviejų durų automobilį su varikliu gale, o štai šis „Estoque" modelis turėjo visas keturias dureles ir variklį sumontuotą priekyje. Kitaip tariant tai buvo įprastas automobilis su „Lamborghini" prieskoniu. „Estoque" buvo masalas pasižiūrėti ar būtų potencialių pirkėjų tokiam automobiliui. Tačiau praėjus penkiems metams po koncepto pristatymo nei vienas automobilis nebuvo pagamintas.
Po „Estoque" siurprizo buvo dar didesnis, „Lamborghini Urus" konceptas. Tai „Lamborghini" SUV visureigis. Tačiau geriau pagalvojus tai ne tokia ir didelė staigmena, juk šis gamintojas kažkada gaminto traktorius, o 8-ajame dešimtmetyje išleido „LM002" visureigį. Pernai Pekino automobilių parodoje debiutavęs konceptinis modelis buvo agresyvus atsakas į „Porsche Cayenne" ir „Bentley’s EXP 9 F" konceptinį modelį. „Estoque" yra praktiškai žlugęs reikalas, šis „Urus" vis dar turi vilties tapti serijiniu automobiliu.
Tokios kompanijos kaip „Lamborghini" nesistengia išleisti daug konceptinių modelių, tačiau tuos kuriuos sukuria galima įsigyti kaip serijinės gamybos itin retus modelius. Puikus pavyzdys „Sesto Elemento" ir „Aventador J" automobiliai. Netrukus Ženevos automobilių parodoje „Lamborghini" pristatys naują konceptinį modelį. O kol pamatysime ką naujo planuoja šis gamintojas galime pasižiūrėti į įdomiausius šio superautomobilių gamintojo konceptinius modelius.
Vienas iš įdomiausių konceptinių projektų buvo „Miura". Tačiau nesupainiokite šio koncepto su originaliąja 1966 -72 metų „Miura". Šį kart kalbame apie konceptinius modelius ir būtent tokia „Miura" debiutavo 2006 metais. Tai panašaus į originalų retro dizainą automobilis su griežtesnėmis formomis ir sukurtas ant „Murcielago" bazės. Tai neįprastas kompanijai modelis, kurio inspiracija buvo senas „Lamborghini" modelis. Tai nėra nebūdinga kompanijai, kuri žvelgia tik į ateitį. Todėl automobilis buvo sukurtas tik paminėti gamintojo jubiliejų, be jokių intencijų vėl leisti į gamybą atgimusį modelį.
Dar vienas vertas dėmesio „Lamborghini" konceptinis modelis buvo sukurtas nepriklausomos dizaino studijos „Zagato". Tai ant pirmojo visų varomųjų ratų „Lamborhini" modelio „Diablo VT" bazės sukurtas automobilis „Zagato Raptor". Šio koncepto dizainas apjungė tiek „Lamborghini", tiek „Zagato" stiliui būdingus elementus. Automobilis Ženevos automobilių parodoje buvo pristatytas 1996 metais ir turėjo iš „Diablo" pasiskolintą 492 arklio galių 5.7 litro V12 širdį. Kiek veliau „Zagato Raptor" buvo parduotas privačiam kolekcionieriui, kur automobilis gyvena iki šiol.
1995 metais Ženevos automobilių parodoje buvo pristatytas „ItalDesign" sukurto dizaino „Lamborghini Cala" modelis. Kuris teoriškai turėjo būti ankstesnio, 9-ojo dešimtmečio „Jalpa" modelio pasekėjas. „Cala" turėjo 4.0 litro V10 variklį sumontuotą ties automobilio viduriu. Kuris turėjo 400 arklio galių ir 6 pavarų mechaninę dėžę. Ir tai buvo konceptinis modelis, kuris pilnai funkcionavo. Buvo išleisti trys „Cala" modelių vienetai. Tačiau keičiantis tuometinei gamintojo vadovybei šis konceptinis modelis taip ir netapo serijinės produkcijos automobiliu. O kiek vėliau jo vietą užėmė „Gallardo" modelis.
Išleidęs ne vieną įspūdingą superautomobilį per pastaruosius dešimtmečius, 2008 metais „Lamborghini" gamintojas visus nuoširdžiai nustebino. Pristatęs Paryžiaus automobilių parodoje „Estoque" konceptiną. „Lamborghini" įprasta matyti kaip dviejų durų automobilį su varikliu gale, o štai šis „Estoque" modelis turėjo visas keturias dureles ir variklį sumontuotą priekyje. Kitaip tariant tai buvo įprastas automobilis su „Lamborghini" prieskoniu. „Estoque" buvo masalas pasižiūrėti ar būtų potencialių pirkėjų tokiam automobiliui. Tačiau praėjus penkiems metams po koncepto pristatymo nei vienas automobilis nebuvo pagamintas.
Po „Estoque" siurprizo buvo dar didesnis, „Lamborghini Urus" konceptas. Tai „Lamborghini" SUV visureigis. Tačiau geriau pagalvojus tai ne tokia ir didelė staigmena, juk šis gamintojas kažkada gaminto traktorius, o 8-ajame dešimtmetyje išleido „LM002" visureigį. Pernai Pekino automobilių parodoje debiutavęs konceptinis modelis buvo agresyvus atsakas į „Porsche Cayenne" ir „Bentley’s EXP 9 F" konceptinį modelį. „Estoque" yra praktiškai žlugęs reikalas, šis „Urus" vis dar turi vilties tapti serijiniu automobiliu.