Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Yra du pagrindiniai konceptinių automobilių tipai: gamybai ruošiami prototipai ir dizaino studijos. „Aston Martin“ dažniausiai pristato jau gamybai ruošiamus modelius, juk „AM310 Vanquish“ tapo serijine mašina, lygiai tas pats nutiko ir su „V12 Zagato“, „Cygnet“ ar „V12 Vantage RS“.
Iš tiesų, rasti tikrą „Aston Martin“ konceptą nėra taip paprasta, tačiau mes atrinkome penkis, kurie taip niekada ir neišvydo surinkimo linijos.
Turbūt, pati garsiausia anglų koncepcija atkeliauja dar iš 1979 metų. „Bulldog“ pavadinimą gavęs automobilis stipriai skyrėsi nuo tada „Aston Martin“ gamintų modelių. Tai buvo superautomobilis, turintis viduryje sumontuotą, 5,3 litro darbinio tūrio, aštuonių cilindrų variklį, išvystantį 700 arklio galių. Tokie skaičiai tiek anais, tiek šiais laikais skamba įspūdingai. Vos vieno metro aukščio modelis galėjo pasiekti 307km/h greitį, tačiau „Aston Martin“ teigė, jog maksimalus greitis viršyja 380km/h. Britai tikėjosi pagaminti 25 egzempliorius, tačiau vienas vienintelis modelis buvo parduotas privačiam kolekcionieriui.
„Bertone“ dizaino studija visai nesenai pristatė „shooting brake“ tipo „Jet 2+2“ koncepciją, kuri yra pagaminta ant „Rapide“ platformos, tačiau prieš maždaug dešimt metų, italai publikai parodė „Jet 2“ koncepciją, kurios priekis atkartoja to meto „Vanquish“ modelį, o galas stilingai sumodeliuotas, kad mašina taptų gražuoliu „shooting brake“ egzemplioriumi. Konceptas taip pat buvo parduotas privačiam asmeniui.
Italų sukurti universalai nėra vieninteliai tokį kėbulo tipą turintys „Astonai“. Patys britai gamino „shooting brake“ versijas savo „DB5“, „DB6“, „Virage“ ir „Vantage“ modeliams. Tačiau tai vyko labai senai, todėl prieš gerą dešimtmetį, italas dizaineris Franceso Boniolo sumodeliavo tai, ką matote prieš save – „EG Shooting Brake“, kurį pagamino „Quality Cars“. Konceptas buvo sukonstruotas ant „Vanquish“ bazės ir tapo stilingu universalo pavyzdžiu. Galinės, užslėptos durys tuo metu buvo tikra naujovė, nors visas dizainas dabar atrodo kiek pasenęs.
„Aston Martin“ daugelį metų tampė visus už nosies, ketindami atgaivinti legendinį „Lagonda“ pavadinimą. Tokių, neišgrynintų planų vaisiumi tapo „Lagonda Vignale“ koncepcija. 1993 metais Ženevos automobilių parodoje debiutaves automobilis buvo sukurtas „Ghia“ specialistų. Po švelniai išplaukiančias linijas turinčiu kėbulu slėpėsi ne tai, ko tikitės – tai „Lincoln Town Car“ rėmas su „Ford“ aštuonių cilindrų varikliu.
„Lagonda“ pavadinimas vėl pasirodė 2009 metų Ženevos automobilių parodoje ant šio siaubūno. Keistą dizainą turintis konceptas nebuvo sutiktas labai gražiai, tačiau „Aston Martin“ tikėjosi, jog keistos kėbulo linijos privilios turtingus klientus iš Artimųjų Rytų. Bet britai taip ir nepradėjo ruošti serijinei gamybai skirto modelio, matyt, reikės jo palaukti bent iki tol, kol savo egzempliorius pristatys „Bentley“ ar „Maserati“.
Yra du pagrindiniai konceptinių automobilių tipai: gamybai ruošiami prototipai ir dizaino studijos. „Aston Martin“ dažniausiai pristato jau gamybai ruošiamus modelius, juk „AM310 Vanquish“ tapo serijine mašina, lygiai tas pats nutiko ir su „V12 Zagato“, „Cygnet“ ar „V12 Vantage RS“.
Iš tiesų, rasti tikrą „Aston Martin“ konceptą nėra taip paprasta, tačiau mes atrinkome penkis, kurie taip niekada ir neišvydo surinkimo linijos.
Turbūt, pati garsiausia anglų koncepcija atkeliauja dar iš 1979 metų. „Bulldog“ pavadinimą gavęs automobilis stipriai skyrėsi nuo tada „Aston Martin“ gamintų modelių. Tai buvo superautomobilis, turintis viduryje sumontuotą, 5,3 litro darbinio tūrio, aštuonių cilindrų variklį, išvystantį 700 arklio galių. Tokie skaičiai tiek anais, tiek šiais laikais skamba įspūdingai. Vos vieno metro aukščio modelis galėjo pasiekti 307km/h greitį, tačiau „Aston Martin“ teigė, jog maksimalus greitis viršyja 380km/h. Britai tikėjosi pagaminti 25 egzempliorius, tačiau vienas vienintelis modelis buvo parduotas privačiam kolekcionieriui.
„Bertone“ dizaino studija visai nesenai pristatė „shooting brake“ tipo „Jet 2+2“ koncepciją, kuri yra pagaminta ant „Rapide“ platformos, tačiau prieš maždaug dešimt metų, italai publikai parodė „Jet 2“ koncepciją, kurios priekis atkartoja to meto „Vanquish“ modelį, o galas stilingai sumodeliuotas, kad mašina taptų gražuoliu „shooting brake“ egzemplioriumi. Konceptas taip pat buvo parduotas privačiam asmeniui.
Italų sukurti universalai nėra vieninteliai tokį kėbulo tipą turintys „Astonai“. Patys britai gamino „shooting brake“ versijas savo „DB5“, „DB6“, „Virage“ ir „Vantage“ modeliams. Tačiau tai vyko labai senai, todėl prieš gerą dešimtmetį, italas dizaineris Franceso Boniolo sumodeliavo tai, ką matote prieš save – „EG Shooting Brake“, kurį pagamino „Quality Cars“. Konceptas buvo sukonstruotas ant „Vanquish“ bazės ir tapo stilingu universalo pavyzdžiu. Galinės, užslėptos durys tuo metu buvo tikra naujovė, nors visas dizainas dabar atrodo kiek pasenęs.
„Aston Martin“ daugelį metų tampė visus už nosies, ketindami atgaivinti legendinį „Lagonda“ pavadinimą. Tokių, neišgrynintų planų vaisiumi tapo „Lagonda Vignale“ koncepcija. 1993 metais Ženevos automobilių parodoje debiutaves automobilis buvo sukurtas „Ghia“ specialistų. Po švelniai išplaukiančias linijas turinčiu kėbulu slėpėsi ne tai, ko tikitės – tai „Lincoln Town Car“ rėmas su „Ford“ aštuonių cilindrų varikliu.
„Lagonda“ pavadinimas vėl pasirodė 2009 metų Ženevos automobilių parodoje ant šio siaubūno. Keistą dizainą turintis konceptas nebuvo sutiktas labai gražiai, tačiau „Aston Martin“ tikėjosi, jog keistos kėbulo linijos privilios turtingus klientus iš Artimųjų Rytų. Bet britai taip ir nepradėjo ruošti serijinei gamybai skirto modelio, matyt, reikės jo palaukti bent iki tol, kol savo egzempliorius pristatys „Bentley“ ar „Maserati“.