Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Nors jau esame įpratę manyti, kad geriausi pasaulio automobiliai yra kilę iš Vokietijos, Italijos ar Didžiosios Britanijos. Nebūtinai geriausi superautomobiliai turi būti grynakraujai europiečiai (na neskaitant Japonijos, kuri nedrąsiais žingsniais kelia koja į šį segmentą), ne ką prastesni stipruoliai sukuriami ir JAV. Šioje šalyje šalia visiems patinkančių „Muscle car" ir „Hot-rod" automobilių klesti ir vietinių superautomobilių paklausa. Štai Jūsų teismui penki įdomiausi superautomobiliai iš JAV.
„Chevrolet Corvette" turbūt visiems geriausiai pažįstamas sportinis JAV sukurtas automobilis. Dabar pardavinėjamos C6 „ZR1 Corvette" versija turi 6.2 litro V formos 8 cilindrų variklį su kompresoriumi. Kuris pasiekia 638 arklio galias ir leidžia įsibėgėti iki šimto kilometrų per valandą vos per 3.4 sekundės. Automobilio kaina prasideda nuo daugiau nei 100 tūkstančių JAV dolerių. O štai sekančios kartos „Corvette", kuri bus pardavinėjama kitais metais ir vadinsis „Stingray" turės naujos kartos V8 variklį. Kuris suteiks automobiliui 450 arklio galių ir leis įsibėgėti iki šimto kilometrų per valandą vos per 4 sekundes. Galima tik pasvajoti ką sugebės naujosios „Corvette" („Stingray") „ZR1" versija.
„Chrysler" 1992 metais prisidėjo prie amerikietiškų superautomobilių armijos su „Dodge Viper". Tai vienas pirmųjų superautomobilių turėjęs V formos 10 cilindrų variklį. Pirmieji „Viper" turėjo 8 litrų variklius su 400 arklio galių, o naujausieji „žalčių" (viper) varikliai išsiplėtė iki 8.4 litro ir pasiekia 600 arklio galių. O štai naujausias „Viper SRT" yra puikiai suvaldomas superautomobilis (šia savybe ankstesnių kartų modeliai nepasižymėjo). Automobilis kainuoja apie 100 tūkstančių dolerių ir šimtą kilometrų per valandą pasiekia viso labo per 3.3 sekundes (maksimalus greitis 320 kilometrų per valandą).
1960 metais „Ford" sukūrė automobilį, kuris savo laiku neblogai įkrėtė į kaulus „Ferrari" ir kurį laiką dominavo „Le Mans" lenktynėse. Tai „Ford GT40" kuris 2005 metais sugrįžo į gamyba pabrėžiant garbingą modelio praeitį. Retro egzotiškas „Ford GT turi 5.4 litro V8 kompresorinį variklį. Ir visos šio variklio 550 arklio galių yra įsikūrusios automobilio gale. Iki šimto kilometrų per valandą „GT" pasiekia per 3.2 sekundes. Tai automobilis, kuris pagamintas ne ką prasčiau nei „Bugatti", todėl ir jo kaina atitinkamai aukšta. Tai būtu apie 140 tūkstančių dolerių.
„Hennessey" kompanija 2010 metais nutarė parodyti, kad gali ne tik tobulinti automobilius, bet ir tokius sukurti. Todėl kompanija išleido ant „Lotus Exige" sukurtą „Venom GT" superautomobilį. Nors šis modelis ir labai panašus į „Exige", tačiau tai visai kitos „lygos" žaidėjas. „Venom GT" turi 7 litrų V8 variklį su dviem turbokompresoriais, kurių dėka mašina pasiekia įspūdingą 1200 arklio galių skaičių. O dėl itin lengvos konstrukcijos automobilis pelnė greičiausiai iki 300 kilometrų per valandą įsibėgėjančio automobilio titulą.
Ir galiausiai „SSC" („Shelby SuperCars") su savo monstru „Ultimate Aero" modeliu. Tai ko gero vienintelis pasaulyje automobilis galintis pilnavertiškai pasipriešinti „Bugatti Veyron". „GM" sukurtas ir „SCC" smarkiai ištobulintas variklis išvysto 1200 arklio galių. Automobilis pasiekia 411 kilometrų per valandą maksimalų greitį. Įdomu tai, kad „Veyron" žada apginti savo garbę su „Super Sport" versija. O tuo tarpu „SSC" irgi nesnaudžia ir planuoja išleisti „Tuatara" modelį su 1300 arklio galiomis.
Įdomios intrigos vyksta hyperautomobilių karalystėje.
Nors jau esame įpratę manyti, kad geriausi pasaulio automobiliai yra kilę iš Vokietijos, Italijos ar Didžiosios Britanijos. Nebūtinai geriausi superautomobiliai turi būti grynakraujai europiečiai (na neskaitant Japonijos, kuri nedrąsiais žingsniais kelia koja į šį segmentą), ne ką prastesni stipruoliai sukuriami ir JAV. Šioje šalyje šalia visiems patinkančių „Muscle car" ir „Hot-rod" automobilių klesti ir vietinių superautomobilių paklausa. Štai Jūsų teismui penki įdomiausi superautomobiliai iš JAV.
„Chevrolet Corvette" turbūt visiems geriausiai pažįstamas sportinis JAV sukurtas automobilis. Dabar pardavinėjamos C6 „ZR1 Corvette" versija turi 6.2 litro V formos 8 cilindrų variklį su kompresoriumi. Kuris pasiekia 638 arklio galias ir leidžia įsibėgėti iki šimto kilometrų per valandą vos per 3.4 sekundės. Automobilio kaina prasideda nuo daugiau nei 100 tūkstančių JAV dolerių. O štai sekančios kartos „Corvette", kuri bus pardavinėjama kitais metais ir vadinsis „Stingray" turės naujos kartos V8 variklį. Kuris suteiks automobiliui 450 arklio galių ir leis įsibėgėti iki šimto kilometrų per valandą vos per 4 sekundes. Galima tik pasvajoti ką sugebės naujosios „Corvette" („Stingray") „ZR1" versija.
„Chrysler" 1992 metais prisidėjo prie amerikietiškų superautomobilių armijos su „Dodge Viper". Tai vienas pirmųjų superautomobilių turėjęs V formos 10 cilindrų variklį. Pirmieji „Viper" turėjo 8 litrų variklius su 400 arklio galių, o naujausieji „žalčių" (viper) varikliai išsiplėtė iki 8.4 litro ir pasiekia 600 arklio galių. O štai naujausias „Viper SRT" yra puikiai suvaldomas superautomobilis (šia savybe ankstesnių kartų modeliai nepasižymėjo). Automobilis kainuoja apie 100 tūkstančių dolerių ir šimtą kilometrų per valandą pasiekia viso labo per 3.3 sekundes (maksimalus greitis 320 kilometrų per valandą).
1960 metais „Ford" sukūrė automobilį, kuris savo laiku neblogai įkrėtė į kaulus „Ferrari" ir kurį laiką dominavo „Le Mans" lenktynėse. Tai „Ford GT40" kuris 2005 metais sugrįžo į gamyba pabrėžiant garbingą modelio praeitį. Retro egzotiškas „Ford GT turi 5.4 litro V8 kompresorinį variklį. Ir visos šio variklio 550 arklio galių yra įsikūrusios automobilio gale. Iki šimto kilometrų per valandą „GT" pasiekia per 3.2 sekundes. Tai automobilis, kuris pagamintas ne ką prasčiau nei „Bugatti", todėl ir jo kaina atitinkamai aukšta. Tai būtu apie 140 tūkstančių dolerių.
„Hennessey" kompanija 2010 metais nutarė parodyti, kad gali ne tik tobulinti automobilius, bet ir tokius sukurti. Todėl kompanija išleido ant „Lotus Exige" sukurtą „Venom GT" superautomobilį. Nors šis modelis ir labai panašus į „Exige", tačiau tai visai kitos „lygos" žaidėjas. „Venom GT" turi 7 litrų V8 variklį su dviem turbokompresoriais, kurių dėka mašina pasiekia įspūdingą 1200 arklio galių skaičių. O dėl itin lengvos konstrukcijos automobilis pelnė greičiausiai iki 300 kilometrų per valandą įsibėgėjančio automobilio titulą.
Ir galiausiai „SSC" („Shelby SuperCars") su savo monstru „Ultimate Aero" modeliu. Tai ko gero vienintelis pasaulyje automobilis galintis pilnavertiškai pasipriešinti „Bugatti Veyron". „GM" sukurtas ir „SCC" smarkiai ištobulintas variklis išvysto 1200 arklio galių. Automobilis pasiekia 411 kilometrų per valandą maksimalų greitį. Įdomu tai, kad „Veyron" žada apginti savo garbę su „Super Sport" versija. O tuo tarpu „SSC" irgi nesnaudžia ir planuoja išleisti „Tuatara" modelį su 1300 arklio galiomis.
Įdomios intrigos vyksta hyperautomobilių karalystėje.