Tačiau sportininkas į šiandienos varžybas žiūri kaip į gerą pamoką: „Įveikėme pusę varžybų. Tai jau gera naujiena. Pasimokėme ir rytoj gerokai geriau žinosime, ką ir kaip daryti“, – komentavo B. Vanagas.
Pirmas šios dienos greičio ruožą įveikė šeichas Khalid Al Qassimi su gamykliniu „Peugeot“ bolidu. Lenktynininkas ir karališkosios šeimos narys yra tris kartus laimėjęs „Dubai International Baja“ etapą. Antras finišavo lenkas Jakub Przygonski, 2018-siais laimėjęs „Dubai International Baja“, o šių metų Dakare finišavęs ketvirtoje vietoje. Trečias – Martin Prokop, šių metų Dakare užėmęs šeštą vietą. Ketvirtas atvažiavo antrą vietą pirmajame Pasaulio taurės etape laimėjęs rusas Vladimir Vasilyev.
Benediktas Vanagas, vienintelis Lietuvos atstovas „FIA World Cup for Cross Country Bajas“ varžybose, finišavo penktas, nuo lyderio atsilikdamas vos 9 sekundėmis. Žemiau išsirikiavo tokie žymus lenktynininkai, kaip M. Zapletal, N. Andrey ir kiti.
Kovo 9 d. startuos antras ir paskutinis „Dubai International Baja“ greičio ruožas. Pirmieji dalyviai į trasą išvažiuos maždaug 7.30 val. Lietuvos laiku. Šiame greičio ruože sportininkų lauks virš 200 km ilgio trasa.
Dubajus. Al Qudra dykuma. 5.30 val. Lietuvos laiku „Dubai International Baja“ etapo dalyviai stovi išsirikiavę prie starto linijos – kas tris minutes išleidžiami į Jungtinių Arabų Emyratų smėlynus sportininkai 201 kilometrą orientuosis ant itin stačių kopų, vietomis pasidengusių klampiu smėliu.
Pergrupavus dalyvius pagal „FIA World Cup for Cross Country Bajas“ taškus, Benedikto Vanago ir Bartek Boba ekipažas startavo antras, tad drauge su pirmu startuojančiu ekipažu – Vladimir Vasilyev ir Konstantin Zhiltsov – „atidarinėjo“ trasą ir brėžė trajektorijas iš paskos važiuojantiems dalyviams.
„General Financing team Pitlane“ komandos pilotas pasakoja, jog „Dubai International Baja“ – kitokia nei tikėjosi. Kolegos sportininką įspėjo, jog varžybos bus greitos, tačiau realybėje daug kas buvo kitaip. Pasirinktas padangų slėgis nebuvo pats tinkamiausias – teko net užklimpti, dėl to lietuviai prarado dvi–tris minutes ypač brangaus laiko. Nesklandumų atsirado ir iš varžybų organizatorių pusės. Kelio knygoje nurodytas leidžiamas greitis nesutapo su sportiniame „Toyota Gazoo Racing Hilux“ sumontuotos saugos ir judėjimo kontrolės įrangos deklaruojamu galimu greičiu, todėl, tikėtina, lietuviai viršijo greitį.
Dubajus. Al Qudra dykuma. 5.30 val. Lietuvos laiku „Dubai International Baja“ etapo dalyviai stovi išsirikiavę prie starto linijos – kas tris minutes išleidžiami į Jungtinių Arabų Emyratų smėlynus sportininkai 201 kilometrą orientuosis ant itin stačių kopų, vietomis pasidengusių klampiu smėliu.
Pergrupavus dalyvius pagal „FIA World Cup for Cross Country Bajas“ taškus, Benedikto Vanago ir Bartek Boba ekipažas startavo antras, tad drauge su pirmu startuojančiu ekipažu – Vladimir Vasilyev ir Konstantin Zhiltsov – „atidarinėjo“ trasą ir brėžė trajektorijas iš paskos važiuojantiems dalyviams.
„General Financing team Pitlane“ komandos pilotas pasakoja, jog „Dubai International Baja“ – kitokia nei tikėjosi. Kolegos sportininką įspėjo, jog varžybos bus greitos, tačiau realybėje daug kas buvo kitaip. Pasirinktas padangų slėgis nebuvo pats tinkamiausias – teko net užklimpti, dėl to lietuviai prarado dvi–tris minutes ypač brangaus laiko. Nesklandumų atsirado ir iš varžybų organizatorių pusės. Kelio knygoje nurodytas leidžiamas greitis nesutapo su sportiniame „Toyota Gazoo Racing Hilux“ sumontuotos saugos ir judėjimo kontrolės įrangos deklaruojamu galimu greičiu, todėl, tikėtina, lietuviai viršijo greitį.