Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Briedžio testas“ – pakankamai lengvas, aiškus ir didelių pastangų nereikalaujantis testas, kurio metu galima išsiaiškinti kaip veikia elektroninės stabilumo sistemos, kokį sukibimą su kelio danga siūlo konkrečios padangos ir galiausiai – kaip veikia pakabos sistemos.
Šį kartą „briedžio testą“ turėjo praeiti absoliučiai elektrinis „Porsche Taycan“. Ilgai lauktas, nemažai kartų aptartas automobilis, kuris išjudino elektrinių automobilių ledus.
Tad kaip šiam automobiliui sekėsi? Kaip ir galėjote tikėtis iš „Porsche“ automobilio – stebėtinai gerai.
Naudojant „Normal“ važiavimo režimą, automobilis įvairiu greičiu pradėdavo truputėlį slysti, tačiau įjungus „Sport+“ režimą, elektrinis „Taycan“ itin populiarųjį „briedžio testą“ įveikė kone nepriekaištingai.
„Briedžio testas“ – pakankamai lengvas, aiškus ir didelių pastangų nereikalaujantis testas, kurio metu galima išsiaiškinti kaip veikia elektroninės stabilumo sistemos, kokį sukibimą su kelio danga siūlo konkrečios padangos ir galiausiai – kaip veikia pakabos sistemos.
Šį kartą „briedžio testą“ turėjo praeiti absoliučiai elektrinis „Porsche Taycan“. Ilgai lauktas, nemažai kartų aptartas automobilis, kuris išjudino elektrinių automobilių ledus.
Tad kaip šiam automobiliui sekėsi? Kaip ir galėjote tikėtis iš „Porsche“ automobilio – stebėtinai gerai.
Naudojant „Normal“ važiavimo režimą, automobilis įvairiu greičiu pradėdavo truputėlį slysti, tačiau įjungus „Sport+“ režimą, elektrinis „Taycan“ itin populiarųjį „briedžio testą“ įveikė kone nepriekaištingai.