Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Gumpert Apollo" yra vienas geriausių, kada nors sukurtų vokiečių super automobilių. Mašina įspūdingo valdymo ir milžiniškos galios šedevras. Populiarioje britų laidoje „Top Gear" šis automobilis yra vienas greičiausiai apvažiavusių laidos trasą. Ir tai taip pat vienas brangiausių super automobilių planetoje. „Apollo" surenkami rankomis, o šią markę sukūrė buvęs „Audi" koncerno darbuotojas.
Rolandas Gumpertas norėjo išpildyti vieną savo svajonių, o gal ir net ir utopijų. Pagaminti tokį super automobilį, kokį jis įsivaizduoja. Ir jo geriausias kūrinys „Apollo" gal ir nėra stulbinamos išvaizdos, tačiau techniniai sprendimai panaudoti gamyboje pranoksta bet kokia fantaziją. Automobilis sveria vos 1100 kilogramų (arba 1200 kilogramų, priklausomai nuo komplektacijos), turi 4.2 litro dviejų turbo kompresorių variklį (pasiskolinta iš „Audi"), pasiekiantį net 780 arklio galių (919 nM sukimo momentą). Šimto kilometrų per valandą greitį pasiekti automobiliui tereikia tik 2.9 sekundės. O kėbulas sukurtas po daugybės kompiuterio simuliacijos ir vėjo tunelių testų.
Galiniais ratais varomas super automobilis neturi įprastų prabangos elementų, sutinkamų kituose automobiliuose. Tad sumokėję milžinišką sumą pinigų vis tiek negausi Bluetooth, galinio vaizdo kameros, klimato kontrolės, navigacijos ar kitų prabangių privalumų. Tačiau to ir nereikia, kai vairuoji viena geriausių kada nors sukurtą, gatvėje galintį važinėti lenktinį bolidą.
Tačiau pernai kompaniją ištiko didelės finansinės problemos, po kurių „Gumpert" projektas sustojo.
O toliau, kas, kaip ir kodėl galite pasižiūrėti šioje dokumentinėje „National Geographic" laidoje apie „Gumpert Apollo". Siužete aiškiai parodoma kaip maža kompanija sunkiai skinasi kelią į šlovę ir stengiasi konkuruoti su didžiulį biudžetą turinčiais gamintojais.
„Gumpert Apollo" yra vienas geriausių, kada nors sukurtų vokiečių super automobilių. Mašina įspūdingo valdymo ir milžiniškos galios šedevras. Populiarioje britų laidoje „Top Gear" šis automobilis yra vienas greičiausiai apvažiavusių laidos trasą. Ir tai taip pat vienas brangiausių super automobilių planetoje. „Apollo" surenkami rankomis, o šią markę sukūrė buvęs „Audi" koncerno darbuotojas.
Rolandas Gumpertas norėjo išpildyti vieną savo svajonių, o gal ir net ir utopijų. Pagaminti tokį super automobilį, kokį jis įsivaizduoja. Ir jo geriausias kūrinys „Apollo" gal ir nėra stulbinamos išvaizdos, tačiau techniniai sprendimai panaudoti gamyboje pranoksta bet kokia fantaziją. Automobilis sveria vos 1100 kilogramų (arba 1200 kilogramų, priklausomai nuo komplektacijos), turi 4.2 litro dviejų turbo kompresorių variklį (pasiskolinta iš „Audi"), pasiekiantį net 780 arklio galių (919 nM sukimo momentą). Šimto kilometrų per valandą greitį pasiekti automobiliui tereikia tik 2.9 sekundės. O kėbulas sukurtas po daugybės kompiuterio simuliacijos ir vėjo tunelių testų.
Galiniais ratais varomas super automobilis neturi įprastų prabangos elementų, sutinkamų kituose automobiliuose. Tad sumokėję milžinišką sumą pinigų vis tiek negausi Bluetooth, galinio vaizdo kameros, klimato kontrolės, navigacijos ar kitų prabangių privalumų. Tačiau to ir nereikia, kai vairuoji viena geriausių kada nors sukurtą, gatvėje galintį važinėti lenktinį bolidą.
Tačiau pernai kompaniją ištiko didelės finansinės problemos, po kurių „Gumpert" projektas sustojo.
O toliau, kas, kaip ir kodėl galite pasižiūrėti šioje dokumentinėje „National Geographic" laidoje apie „Gumpert Apollo". Siužete aiškiai parodoma kaip maža kompanija sunkiai skinasi kelią į šlovę ir stengiasi konkuruoti su didžiulį biudžetą turinčiais gamintojais.