Ar „Qoros“ sugrįš į Europos rinką? Greičiausiai taip, tačiau taip įvyks dar negreitai, nes kinams per vienerius metus nepavyko sukurti normalaus atstovų tinklo ir įtikinti europiečius, jog „Qoros“ automobiliai yra rimta alternatyva „Volkswagen“ ar „Škoda“ markės modeliams.
Dėl prastų 2014 metų pardavimų reikėtų kaltinti ne tik „Qoros“, bet ir pačius europiečius. Slovakijoje šiuo metu yra tik viena „Qoros“ atstovybė Europoje. Pasak „wiwo.de“ žurnalistų, automobilių verslu užsiimančios įmonės Vokietijoje nerodė ir greičiausiai dar negreitai rodys susidomėjimą kiniškais automobiliais, dėl visiems puikiai suprantamų priežasčių.
Tai bus ne pirmas kartas, kai europiečiai nerodo didžiulio susidomėjimo pigiais automobiliais, nebent jie atkeliauja iš patikimo gamintojo. Pasižiūrėkite į „Dacia“, kuri gamina tokio pačio segmento automobilius kaip ir „Qoros“.
Nesuklysime pasakę, jog „Qoros“ yra pažangiausias automobilių gamintojas iš Kinijos. Daugybę aukštos kvalifikacijos inžinierių iš Europos turintis gamintojas praėjusiais metais bandė žengti į senąjį žemyną ir sudominti Europiečius pakankamai pigiais ir stilingais automobiliais, tačiau...
2014 metais „Qoros“ vadovai tikėjosi visoje Europoje parduoti maždaug 7000 tūkst. visiškai naujų kiniškų automobilių, tačiau europiečiai nupirko tik 51 „Qoros“ automobilį arba tiek pat tiek pat kiek „Ferrari“ parduoda per vieną mėnesį Jungtinėse Valstijose.
Pasak „Qoros“ vadovo Philo Murtaugh, automobilių gamintojas didesnį dėmesį skirs kitoms rinkoms, kurios turi žymiai didesnį potencialą. „Qoros“ greičiausiai bandys parduoti savo produkciją Turkijoje, Afrikoje, Pietų Amerikoje ir kitose Azijos šalyse.
Nesuklysime pasakę, jog „Qoros“ yra pažangiausias automobilių gamintojas iš Kinijos. Daugybę aukštos kvalifikacijos inžinierių iš Europos turintis gamintojas praėjusiais metais bandė žengti į senąjį žemyną ir sudominti Europiečius pakankamai pigiais ir stilingais automobiliais, tačiau...
2014 metais „Qoros“ vadovai tikėjosi visoje Europoje parduoti maždaug 7000 tūkst. visiškai naujų kiniškų automobilių, tačiau europiečiai nupirko tik 51 „Qoros“ automobilį arba tiek pat tiek pat kiek „Ferrari“ parduoda per vieną mėnesį Jungtinėse Valstijose.
Pasak „Qoros“ vadovo Philo Murtaugh, automobilių gamintojas didesnį dėmesį skirs kitoms rinkoms, kurios turi žymiai didesnį potencialą. „Qoros“ greičiausiai bandys parduoti savo produkciją Turkijoje, Afrikoje, Pietų Amerikoje ir kitose Azijos šalyse.