Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Eilinio rašeivos netinkamai parašytas straipsnis apie miesto problemas. Kad eksploatuoja gatvę, kuri yra neparuošta eismui - visiška nesąmonė, nors čia matyt jau to rajono bėda - ten ir medžius važiuojamoje dalyje palieka.
Neteisingai sudėliotos mintys apie vairuotojų ir pėsčiųjų pareigas: niekam neįdomu, kaip kada kas kur buvo sužymėta - čia lietuvos priimta važiuoti ir eiti taip, kaip kažkada buvo ir nestebėti kelio ženklų. Kelių eismo dalyviai turi vadovautis galiojančiu ženklinimu ir kelių eismo taisyklėmis: tai yra, pėstieji per gatvę gali eiti tik sankryžose, statmenai kertamam keliui, o jei nesimato nei sankryžos, nei pėsčiųju perėjos, tik tada gali kirsti gatvę statmenai. Pėstieji turi eiti per gatvę, tik įsitikinę, kad juos praleidžia - t.y. negalima iššokti prieš pat automobilį. Statyti automobilius yra leidžiama ten, kur nėra draudžiama. Gyvenvietėse eismas yra ribojamas iki 50 km/h, kelio ženklais jį galima padidinti arba sumažinti, be pagrindo nėra reikalo vairuotojui važiuoti lėčiau, nei leidžiama ir tuo trukdyti eismą.
Neteisingai sudėliotos mintys apie vairuotojų ir pėsčiųjų pareigas: niekam neįdomu, kaip kada kas kur buvo sužymėta - čia lietuvos priimta važiuoti ir eiti taip, kaip kažkada buvo ir nestebėti kelio ženklų. Kelių eismo dalyviai turi vadovautis galiojančiu ženklinimu ir kelių eismo taisyklėmis: tai yra, pėstieji per gatvę gali eiti tik sankryžose, statmenai kertamam keliui, o jei nesimato nei sankryžos, nei pėsčiųju perėjos, tik tada gali kirsti gatvę statmenai. Pėstieji turi eiti per gatvę, tik įsitikinę, kad juos praleidžia - t.y. negalima iššokti prieš pat automobilį. Statyti automobilius yra leidžiama ten, kur nėra draudžiama. Gyvenvietėse eismas yra ribojamas iki 50 km/h, kelio ženklais jį galima padidinti arba sumažinti, be pagrindo nėra reikalo vairuotojui važiuoti lėčiau, nei leidžiama ir tuo trukdyti eismą.
REKLAMA
REKLAMA
Pavojus slypi nepažymėtose pėsčiųjų perėjose