Bendrovės EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją) siekė 36 proc. - 171 mln. litų, kaip ir 2011 m.
"Tele2" generalinis direktorius Petras Masiulis tokius rezultatus sieja su tuo, kad mažinamos paslaugų kainos ir žmonių pasitenkinimas jomis didino klientų skaičių ir paslaugų vartojimą.
"Verslo klientų skaičius išaugo beveik penktadaliu - 18 proc. iki 119 tūkst. Privačių vartotojų skaičius praėjusiais metais padidėjo 3,5 proc. iki 1,78 mln.", - sakė jis.
2012 m. "Tele2" pasirinko 36,2 tūkst. daugiau klientų nei pasitraukė (2011 m. - 16,2 tūkst.).
"Tele2" tinkle prakalbamų minučių kiekis išaugo 8,5 proc. Telefonu atsisiunčiamų duomenų apimtys išaugo daugiau nei du kartus.
Pavasarį pradėjusi savo tinklo modernizavimą, "Tele2" 2012 m. atnaujino 142 bazines stotis ir įrengė 230 naujų stočių, tarp jų - 20 4G ryšio stočių.