Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Ar kas nors pagalvojate apie I sistema isibrovimo galimybę? Ar iš išorės blokavimo galimybę ? Aš tai manau kad čia viskas yra spec padaryta, kadangi tai nėra išskirtinis atvejis tai yra 4 ar 5 atvejis šių metų gale ... Ar niekam nekyla klausimas kodėl tai ir būten Drakono metų gale?
Kad viskas čia todėl vyksta, kad pietų Korėja yra labai arti šiaures Korėjos ir po šito įvykio dar vienas pietų Korėjos lėktuvas kaip rašo susidūrė irgi su važiuokles problema.
@Man atrodo Suklydau, ne pietų Korėjos lėktuvas o skridęs iš pietų Korėjos.
Bambuk, tyrimai vyksta virš metų kaip minimum. Kokiu tu atsakymu nori jau cia ir dabar?
Nezinojau kad bananu respublikoje yra ekspertu
Aš, kaip specialistas, galiu pasakyti. Dabartiniai pilotai yra mygtukų spaudytojai. Jie net ne pilotai, o operatoriai. Suveda KTT duomenis ir viską padaro autopilotas. Pasigauna glisadą ir t.t. Šoninis vėjas su gūsiais, skrenda į kitą oro uostą. Viskas automatizuota. Susikrušo kažkas, ima storą manualą ir ieško instrukcijos... O Biržų autobuso parko šoferis, galvoja savo galva.
@Senis durnas tų seni, iš ko matyti ką parašei. Elektronika lėktuvuose privedė prie to, kad skrydžiai dabar tapo vieni saugiausių kelionių būdų. Elektronika padeda išvengti elementarios žmogaus klaidos. Instrukcijos skrydžio metu būtinos ir pilotai praėję bilekokius mokymus, į pilotų mokymus kompanijos sumerkia didžiulius pinigus. Žodžiu, tavo galvoje ne smegenys, o kažkokia kanalizacija.
@Seniui Elektronika privedė prie to, kad viską padaro už pilotus. O jei nestandartinė situacija, elektronika susipisa kartu su pilotais. Kaime, geresni autopilotai. Pasigėrei pas kaimyną, kaimyno boba įvertė į vežimą, ir Jokymas, sušertas vadelėm, parkaukšėjo į savo kiemą....
menu, anais tarybiniais, da vaikas buvau
menu, anais tarybiniais, da vaikas buvau
@Senis kolchoze praviena toks kalchoznYkas - darbinYkas buvo. arklį kolchozna turėjo. Tai, būdavo, padaro literį/ ant galvos. Chebra iNGverčia vežiman. Arklys tepu tapu - namop. Kieman ir sustoja priek durų. Bobasas išeina ing kiemą ir parsityempia didžialietuvį ing kambarį.
@Senis tu pseudospecialiste gal pirma paziurek, kokio amziaus pilotas buvo ir tai nera dabartinis pilotas, kauSHE :)
Pirmiausia reikia atsakyti į klausimą - ar bent vienas būtent šio modelio Boeing'as yra Urodinoje? Jei yra, vadinasi kacapai turėjo ir turi visas galimybes nieko nevaržomi išstudijuoti visą lainerio ryšių, navigacijos bei valdymo įrangą ir sukurti įsilaužimo į lainerio valdymą priemones. Jei ir patys kacapai neturi B737-800, tai tokių lėktuvų turi NVS šalys ir Kinija, kurios šitiems padloms gali suteikti ne tik patį lainerį, bet ir angarą, kuriame jis būtų "paskerstas" ir išstudijuotas. Tie kas mažai arba visai nežino apie lainerius galiu pasakyti, kad iš išorės matomi tik traukos varikliai. Visų šiuolaikinių keleivinių lainerių fiuzeliažo gale yra "paslėptas" borto variklis, kurio sukamas generatorius tiekia maitinimą visai borto ir valdymo įrangai, net ir nustojus veikti traukos varikliams. Šis valiklis taip pat suka ir hidraulikos kompresorius (jų yra mažiausiai 2!), kurie valdo vairų bei važiuoklės išskleidimo hidro cilindrus. Rankenėlės ir "troseliai" kaip, kad sako "ekspertas" yra jau pati paskutinė priemonė.
beviltiškasLandsTVarto gyvis
beviltiškasLandsTVarto gyvis
@Vasileuskas -pats esi rinktinis landsTVartelio asilas,nes visur matai rusus...Kaip tu dar Saulės neapkaltinai,kuri kasdien Lietuvoje pateka nuo rusų ;-DDDDD
@Vasileuskas čia visa atsakymo esmė. Asil liauskas. Išako išsantykiautos padlos bastrys. Nuo bastard. Tūpas, bukas priebŪdinis lanzzzzbirkinYs. Da veinas sieXpiertas atysirado it šungr ybys .
@vasei asiliauskuii Balsavai už žemaitaitininkus? Nes jei komentaras su gausybe keiksmažodžių , patyčiomis ir gramatinėmis klaidomis , tai tiksliai žemaitaitininko! Jums keiksmažodżiai laip koks įdagas kolkozo arkliui!
@Vasileuskas Vasia tu Vasia... Pagalbinis variklis jungiamas tik lėktuvui stovint žemėje, dėl pagrindinių variklių paleidimo, ar oro kondicionavimo. Iš esmės, galingas elektros generatorius. Esant gedimui skrydžio metu, iš fiuzeliažo automatiškai išleidžiama turbina, kuri sukelia slėgį hidraulinėje sistemoje ir aprūpina elektros energija tik būtiniausius navigacinius ir ryšio prietaisus. Paprastai, lėktuvas pagamina tiek elektros energijos, kad užtektų daugiabučiui.
@Senis Gyvenime matei tik AN2 trąšų barstytuvą. Ten yra ne pagalbinis o borto variklis kuris kaip ir pasakoji naudojamas ant žemės ir skirtas kondicionavimui, apšvietimui ir pagrindinių variklių paleidimui. Užvedus pagrindinius variklius jis yra išjungiamas. Yra vienas bet. Jis dėl to ir vadinamas borto nes sugedus pagrindinių variklių generatoriams ar pažeidus hidraulinę sistemą kas dažniausiai nutinka atitrūkstant turbinos mentėms ir pramušant hidraulinę sistemą. Šansai kad užsilenktų visi 2 varikliai yra beveik lygi nuliui, bet aviacijoje viskas yra su apsidraudimu todėl visos sistemos yra sudvigubintos. Šitas kurį vadini pagalbiniu varikliu bet tikrovėje vadinamas borto varikliu - tiksliau jėgaine yra įjungiamas vos kelių mygtukų paspaudimu ir skirtas kritinei įrangai maitinti. Praktikoje yra buve atvejų kada vienas generatorius sugenda o antrasis dirba su perkrova arba pradeda ir tas gliučyti tada yra įjungiamas borto valiklis.
@Kolchozo liotčikui Anūška nutūpdavo Phravienos kolchozo Pievelių kaimo pievoje, prie Kiškių šlaito uHpelio Phraviena. Daba ty Snioeškaus Antanaso į statymu ing rudą lit OVCAM akį ing KUR TAS LLBM. Kurį tūporylai pervadino į etno (porno) grafijos. Tas kainavo - visus blankus, antspaudus, registracijas Registrų centruose. Atleist iš darbo visus ir vėl priimti. Kas man - run KUI lia io jūsc -c kainavo mokesčius už 10 metų net po mirties mokėti lit baranų Walstybei.
kacapai visur infiltravo savo žiurkes ir gadina tuos lėktuvus.
tai,kad visuose aerouostuose yra tos gelzbetonines sienos
tai visi-tvoja,kerta arba rezia....is ten kur ji kilusi-zmones kitaip nebendrauja.
Tai negi savižudis pilotavo?
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų