Maždaug po 21 minučių lėktuvas dingo iš radarų. Vėliau jis rastas sudužęs, keleiviams išgyventi nepavyko.
Ieško juodosios dėžės
Indonezijos specialiosios pajėgos pirmadienį bando pasiekti stačiame ugnikalnio šlaite sudužusio Rusijoje pagaminto keleivinio lėktuvo juodąją dėžę, informuoja AP.
Kol kas neaišku, kodėl praėjusią savaitę lėktuvas „Suchoj Superjet-100“ rėžėsi į statų Salako kalno šlaitą. Visi 45 lėktuvu skridę žmonės laikomi žuvusiais. Sraigtasparniai aukų palaikus gabena į sostinę Džakartą, kur bandoma juos identifikuoti.
Gelbėtojų komandos pranešė, kad tikriausiai pastebėjo lėktuvo juodąją dėžę. Ji matosi tarp nuolaužų, gulinčių 500 metrų gylio tarpeklyje. Nacionalinės transporto saugumo komisijos vadovas sakė, kad tikimasi, jog gelbėtojai jau pirmadienį pasieks juodąją dėžę.
Lėktuvas sudužo per parodomąjį skrydį gegužės 9 dieną. Ryšys su laineriu nutrūko praėjus 21 minutei po starto, netrukus po to, kai įgula paprašė leidimo sumažinti skrydžio aukštį nuo 3 tūkstančių iki 1,8 tūkstančio metrų.
Tyrėjams ir aviacijos ekspertams dėl nelaimės kilo daug klausimų. Pirmiausia neaišku, kodėl pilotas paprašė leidimo sumažinti aukštį skrendant netoli aukšto kalno, kuris pagarsėjęs panašiomis nelaimėmis. Per dešimt metų ten sudužo šeši lėktuvai. Be to, tokie lėktuvai kaip „Suchoj Superjet-100“ beveik visada turi sistemas, perspėjančias apie netoliese esančias kliūtis ir atstumą iki žemės. Tai turėjo labai sumažinti nelaimės tikimybę.
JAV oro linijų pilotas Patrickas Smithas sakė, kad galbūt sistema nebuvo įjungta arba kažkodėl neveikė.
„Kita vertus, šiuo metu visiškai nenumanome, kad ten įvyko. Dar per anksti tiksliai nurodyti nelaimės priežastį“, – pridūrė jis.
Taip pat skaitykite:
Indonezijoje aptikti pilotų kūnai, tačiau jų pokalbių įrašų nerasta
„Superjet“ tragedija: pirmieji palaikai, pirmoji filmuota medžiaga