Kelionės kaina apskaičiuojama ir pateikiama vartotojui taip pat iš anksto, o atšaukti kelionę nemokamai galima likus ne mažiau nei 1 valandai. Tikimąsi, kad naujoji funkcija taps patogiu įrankiu ir verslui, aktyviai naudojančiam pavežėjimo paslaugas. Pasak „Bolt Business“ vadovo Lietuvoje Luko Kulerto, iš anksto suplanuota kelionė – tai naujas patogumo laiptelis, leisiantis vartotojams jaustis užtikrintai ir planuoti kelias dienas į priekį.
„Nesvarbu, ar žmogus ruošiasi skrydžiui lėktuvu, verslo susitikimams mieste, o gal pasirūpinti susisiekimu priimant svečius, poreikis planuoti iš anksto – natūralus. Tuo pačiu siekiame, kad tiek gyventojai, tiek verslas matytų kuo daugiau galimybių išsiversti be nuosavo automobilio ir ilgainiui jų skaičius Lietuvos miestuose mažėtų. Tik išsprendę didelius ir mažus kasdienius keliavimo rūpesčius, galime tikėtis pozityvaus rezultato“, - įsitikinęs L. Kulertas.
Susisiekimo platforma tikisi, kad funkcija „Rezervuoti kelionę“ atkreips ir tų vartotojų dėmesį, kurie siekia būti visiškai tikri, kad niekur nepavėluos arba baiminasi ilgo laukimo laiko.
L. Kulerto teigimu, pakankamai reikšminga dalis verslo sektoriaus vartotojų – tai prekybos ir pramonės įmonių darbuotojai, dirbantys pamainomis, dažnai atokiau nuo centro esančiose miesto dalyse. Verslui svarbu, kad kelionių namo paslauga būtų efektyvi, nepriklausomai nuo jų kiekio, lokacijų ar paros laiko.
Testavimo metu, į daugiau kaip 99 proc. išankstinių užsakymų „Bolt“ pavežėjai atvyko laiku. Jeigu teoriškai vis dėlto pasitaikytų atvejis, kad vartotojo pageidaujamu laikotarpiu automobilio nepavyksta rasti arba jis vėluoja, apie tai vartotojui pranešama iš anksto.