Su „Humoro klubu“ išgarsėjusį „stand-up“ komedijos žanro guru, o dabar jau „Juoko kalvės“ vadovą Paulių Ambrazevičių lydi nuolatinis auditorijos dėmesys. Gerai žinomas humoristas šiuo metu aktyviai veda renginius, domisi futbolu, verčia ir skaito knygas. Televizijos žiūrovai komiką atpažįsta ir kaip įvairių viktorinų laidų vedėją. Gegužę kasmetiniame renginių profesionalų susitikime „Baltic For Events Forum“ komikui atiteks kokteilių vakarėlio vedėjo amplua – P. Ambrazevičius atskleidžia, kas slypi už šio darbo.
Paulius prisimena, kad vaikystėje buvo ramus, į konfliktus nesiveldavo. „Kai augau buvau normalus vaikas, nelinkęs į nusižengimus, sutariau su tėvais, žaidžiau krepšinį ir daug laiko praleidau skaitydamas įvairias knygas. Iš mokyklos laikų gailiuosi tik vieno, kad nesutikau lankyti dramos pamokų. Mane vis kviesdavo prisijungti, o aš tiek daug kartų pasakiau „ne“. Tikriausiai, bijojau lipti ant scenos. Dabar tai skamba ironiškai, žinant, kad vedu renginius ir esu „stand-up“ komikas“, – pasakoja humoristas.
Auditorijos juokas ir šypsenos – komiko pasididžiavimas
Pirmoji pažintis su renginių vedimu prasidėjo dar mokykloje. P. Ambrazevičius pamini, kad tuomet renginiai nebuvo ypatingi. Kaip renginių vedėjas, komikas debiutavo su mokykline viktorina apie paukščius. Pradėjus „stand-up“ komiko karjerą, viskas vystėsi natūraliai ir renginiai tarsi patys surasdavo Paulių. „Renginių vedėjas turi matyti viską, kas vyksta renginyje, viskuo domėtis, o su auditorija bendrauti ir elgtis taip, kad jiems patiktų. Svarbiausia suprasti, ko nori renginio dalyviai, ir kad svarbiausi yra tie žmonės, kurie atėjo, o ne vedėjas“, – patirtimi dalijasi P. Ambrazevičius.
Humoristas save apibūdina kaip linksmą renginių vedėją: „Galiu vesti ir rimtus renginius, bet geriau jaučiuosi, kai auditorija šypsosi ar juokiasi. Kaip „stand-up“ komikui man didelį pasididžiavimą kelia, kuomet juokelis suprantamas. Tai puikus būdas užmegzti ryšį su auditorija“, – sako jis.
Televizija ar gyvi renginiai?
„Pagrindinis ir didžiausias skirtumas tarp televizijos laidos ir gyvo renginio tai, kad renginyje iš karto gauni grįžtamąjį ryšį. O kai būni už kameros, iki galo nesupranti, kas patinka žmonėms“, – kalba komikas. Paklaustas, ar mieliau rinktųsi televizijos laidų, ar renginių vedėjo vaidmenį, Paulius tvirtai atsako, kad renginių: „Tai dabar iš dalies net ir esu pasirinkęs – koncentruojuosi į gyvus pasirodymus ir gyvus renginius, nes iš karto galiu matyti, kaip kas vyksta, kas patinka žmonėms, o kas ne. Yra gyvas bendravimas, grįžtamasis ryšys, dėl to mėgstu ne tik renginius vesti, bet ir pasirodyti scenoje, girdėti žmonių juoką.“
Komikas skatina norinčius vesti renginius to imtis drąsiai.„Norintiems tapti vedėjais, tiesiog reikia praktikos, pradėti nuo mažų vietų, mažų renginių. Gražu, kai žmogus kalba labai taisyklingai, taip pat turėtų būti labai išsilavinęs. Mėgstu ir pats siekiu būti tokiu vedėju“, – pasakoja P. Ambrazevičius. Tačiau priduria: „Dažnai matau, kad yra ir tokių, kurie veržiasi vesti renginius, bet jiems dar reikėtų pasimokyti, kad būtų universalesni, gebėtų įvairiomis temomis palaikyti pokalbį. Kaip ir bet kokiam darbe turbūt, kuo daugiau praktikos, tuo yra geriau.“
Tūkstančiai draugų ne tik socialiniuose tinkluose
Socialiniai tinklai, anot P. Ambrazevičiaus, šiuo metu yra pats geriausias komunikacijos kanalas. „Tai vieta, kurioje mano tikslinė auditorija praleidžia daug laiko. Iki šiol pasirodau kaip „stand-up“ komikas, o didžiąją dalį renginių marketingo atliekame „Facebook“. Veiksmingumas – puikus. Jei jūsų tikslinė auditorija yra jauna ir aktyvi socialiniuose tinkluose, jūs taip pat privalote ten būti“, – teigia P. Ambrazevičius.
Paklaustas, ar sunku turėti tūkstančius draugų socialiniuose tinkluose, humoristas atsako mėgstantis socialines medijas ir jų teikiamas bendravimo galimybes. „Turiu daug draugų „Facebook“, bet svarbiausia, kad daugumą jų pažįstu asmeniškai. Manau tai daug pasako apie mano gebėjimus bendrauti ir kurti ryšį su žmonėmis“, – kalbėjo jis.