• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jau rašėme apie tai, kad kuriant naujos kartos „BMW“ 1-os serijos modelį vokiečiai gali atsisakyti klasikinės komponuotės. Dabar jau tikrai žinoma, kad naujame automobilyje variklis suks priekinius ratus.

REKLAMA
REKLAMA

Šiuo metu daugelis pasaulio kompanijų tik didžiulius sedanus ar kategoriškus „sportininkus“ aprūpina galinių ratų pavara, tuo tarpu „BMW“ modelių gamoje net ir mažiausio 1-os serijos hečbeko variklis suka galinius automobilio ratus. Vadinamoji klasikinė komponuotė jau tapo viena iš „BMW“ vertybių ir šių automobilių filosofijos dalimi. Tačiau laikia keičiasi.

REKLAMA

Panašu, apsisprendimui turėjo įtakos ir tyrimų rezultatai. Pavasarį „BMW“ atstovai firminėse remonto dirbtuvėse klausė 1-os serijos automobilių šeimininkų, kurios ašies ratus suka jų automobilių variklis. Pasirodo, ir Europoje ir JAV, 80 procentų šių automobilių vairuotojų šventai tikėjo, kad jų „BMW“ variklis suka priekinius ratus. Į ambicingus vairuotojus orientuotai „BMW“ kompanijai tai buvo tarsi smūgis šlapiu skuduru per veidą.

REKLAMA
REKLAMA

Dabar jau žinoma, kad naujos karto „pirmukas“ bus gaminamas naudojant „Mini Countryman“ platformą. Variklis šiame automobilyje suks tik priekinius ratus. Šio automobilio pirkėjai galės rinktis vienintelį penkių durų hečbeko kėbulo variantą. Panašu, kad po variklio dangčiu naujame „pirmuke“ įsikurs trijų cilindrų „N37“ ir „N38“ serijų motorai.

Daugiau techninių detalių dar neskelbiama. Manoma, kad pardavėjų salonuose „BMW“ su priekinių ratų pavara pasirodys jau 2013 metais.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų