Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
nu, nečiatastainečiatas :)
Čia ne šio straipsnio tema... Atsiprašau, čia ne chat'as...
V., jokių užslėptų prasmių, bet aš pvz pilnai sutinku su Dobriakovu, kad "yra ir tokių". Taip, yra ir tokių ir jie neatrodo nuoširdūs patriotai, tai yra povyza, ir būtent ji yra pajuokiama kūriniu, o ne kažkokia grupuotė kaipo tokia.
O tarp kita ko, kuo jumi žavi ta rėksminga povyza, kai žmonės išsipuošia valstybine atributika, bet nesugeba reprezentuoti savo šalies? Mane skinheadai gąsdina tiesiog, jie yra agresyvūs, jie gali suduoti, jie gali kelti ranką prieš kitą žmogų, jie gali įžeisti. O meilė tėvnei reiškiama kitaip - vardan jos turi mokytis, turi gerai dirbti, mylėti ir kurti šeimą, auginti vaikus, o ne... vėliavas kabint.
O tarp kita ko, kuo jumi žavi ta rėksminga povyza, kai žmonės išsipuošia valstybine atributika, bet nesugeba reprezentuoti savo šalies? Mane skinheadai gąsdina tiesiog, jie yra agresyvūs, jie gali suduoti, jie gali kelti ranką prieš kitą žmogų, jie gali įžeisti. O meilė tėvnei reiškiama kitaip - vardan jos turi mokytis, turi gerai dirbti, mylėti ir kurti šeimą, auginti vaikus, o ne... vėliavas kabint.
Tai čia jau atsikalbinėjimas, bandant primesti, kad už Dobriakovo tieisoginių iškalbų esama dar kažkokių užslėptų prasmių.
"yra ir tokių, kuriems nėra tokio dalyko, kaip „ne sezonas“, kurie visada yra „paradiniame režime“ ir vėliavos niekada nenuima" - nurodomas išskirtinumas likusios gyventojų masės atžvilgiu, tų, kurie nešioja patriotinę simboliką. Būtent į TOKIUS "plakatinius ir patologinius patriotus", Dobriakovo nuomone, nurodo kažkoks kūrinys. Toliau autorius, matomai sutapatindamas šiuos simboliką nešiojančius asmenis su "fašistuojančiu jaunimu", siūlo pakoreguoti kūrinio pavadinimą pagal vadinamų "tradicinių" skinhedų ir "antifašistų", ir, akivaizdu, jo paties nuomonę. O ta nuomonė tokia, kad jeigu nesi apolitiškas ir jeigu nesi raudonas, tai tu esi bukagalvis. Išvada: autorius yra siauramąstis individas, kurio išsakytoms plakatinėms-patologinėms frazėms atsiranda netgi pritariančių.
"yra ir tokių, kuriems nėra tokio dalyko, kaip „ne sezonas“, kurie visada yra „paradiniame režime“ ir vėliavos niekada nenuima" - nurodomas išskirtinumas likusios gyventojų masės atžvilgiu, tų, kurie nešioja patriotinę simboliką. Būtent į TOKIUS "plakatinius ir patologinius patriotus", Dobriakovo nuomone, nurodo kažkoks kūrinys. Toliau autorius, matomai sutapatindamas šiuos simboliką nešiojančius asmenis su "fašistuojančiu jaunimu", siūlo pakoreguoti kūrinio pavadinimą pagal vadinamų "tradicinių" skinhedų ir "antifašistų", ir, akivaizdu, jo paties nuomonę. O ta nuomonė tokia, kad jeigu nesi apolitiškas ir jeigu nesi raudonas, tai tu esi bukagalvis. Išvada: autorius yra siauramąstis individas, kurio išsakytoms plakatinėms-patologinėms frazėms atsiranda netgi pritariančių.
Jeigu parodoje atskleistas ironiškas žvilgsnis į patriotizmą, prie ko čia straipsnio autorius? :))) vidmantai, jūs gal perskaityite dar kartą. Aš suprantu, kad J.D. stilius įkandamas ne kiekvienam, kuriam lietuvių kalba yra gimtoji... Tuomet ir iškyla tokia sąvoka kaip "patriotas" kabutėse, kai net nesulietuvėję rusai dėsto savo mintis lietuviškai kone nepriekaištingai, o tikrieji lietuviai nesugeba perskaityt, nesugeba atskirti nuomonės nuo analizės, kritikos nuo pastebėjimo, reiškinio nuo ženklo.
Man tai kažkaip pasidarė aišku, kad parodoje tyčiojamasi anaiptol ne iš patriotizmo, o iš jo neturėjimo. O straipsnyje tiesiog aprašyta ir paanalizuota paroda.
Man tai kažkaip pasidarė aišku, kad parodoje tyčiojamasi anaiptol ne iš patriotizmo, o iš jo neturėjimo. O straipsnyje tiesiog aprašyta ir paanalizuota paroda.
puikus straipnis, kaip visad.
bla bla kaip madinga pasidare varyti ant patriotu ir patriotizmo, kaip madinga tapo vaidinti kosmopolitus ir pan, mankurtu pasaulis, labai ryskiai isreikstas vienpusiskas autoriaus poziuris, pagal pavarde dabar aisku kodel jis toks..........:)
Taigi, jūsų pacituotame ruože nematau nieko nepagarbaus nei skinų, nei likusių žmonių atžvilgių. Juk tikrai yra tokių "plakatinių" ir patologinių patriotų, kurie vieną dieną rėkia visa gerkle "Lie-tu-va" (ir užvožia kumščiu nerėkiančiam), o ryt emigruos ir negrįš be sąžinės graužąties. Tai, kad toks tipažas pavaizduotas skino pavidalu, aišku, nėra atsitiktinumas, bet tuo pačiu tai dar nėra teiginys, jog visi skinai yra patologiniai ir "plakatiniai" patriotai, o visi neskinai - tikri nuoširdūs patriotai, ant kūrių pasaulis laikosi, ne. Tiesiog Paulas Herbstas pabandė atskleisti parodomąjį pseudo-patriotiškumą (kuris yra neišgalvotas ir būdingas ne vien skinams), pasitelkdamas skino vaizdinį.
Kas nurodo, jog ironiškai teigdamas, kad "yra ir tokių, kuriems nėra tokio dalyko, kaip „ne sezonas“, kurie visada yra „paradiniame režime“ ir vėliavos niekada nenuima", autorius apeliuoja būtent į skinus?
Kas nurodo, jog ironiškai teigdamas, kad "yra ir tokių, kuriems nėra tokio dalyko, kaip „ne sezonas“, kurie visada yra „paradiniame režime“ ir vėliavos niekada nenuima", autorius apeliuoja būtent į skinus?
Tai gal neskubėk su išvadomis, kad ir žinai frazę apie skaitymo įgūdžius (gal iš Vasiliauskaitės straipsnių?..). Pažiūrėkim dar kartą, paimdami plačiau kelių sakinių kontekstą:
"Bet juk yra ir tokių, kuriems nėra tokio dalyko, kaip „ne sezonas“, kurie visada yra „paradiniame režime“ ir vėliavos niekada nenuima. Į tokius „plakatinius“ ir patologinius patriotus nurodo Paulo Herbsto žodžių ir vaizdo žaismu pagrįstas fotoplakatas „Skinhead“. Tiesa, pavadinimas atitiktų vaizdą dar labiau, jei skambėtų kaip „Bonehead“ (angl. bukagalvis) – taip „tradiciniai“ skinhedai ir antifašistai vadina fašistuojantį jaunimą".
Taip, jis interpretuoja kūrinį. Ir išveda savo sąsają - žmogus su vėliavėle - "plakatinis" ir patologinis patriotas - bonehead'as.
Tai čia tokio absurdiško teiginio net nėra kaip komentuot. Autorius rimtai serga, todėl ir jo apibendrinimai ligoti. O tuo pačiu įžeidžiantys ir daugybę žmonių (ne tik skinų), nešiojančių patriotinę simboliką. Kaip toks autorius gali aprašinėti patriotizmo temą - mes jau supratome. Labai apmaudu, kad tik tokie "žinovai" tuo užsiima.
"Bet juk yra ir tokių, kuriems nėra tokio dalyko, kaip „ne sezonas“, kurie visada yra „paradiniame režime“ ir vėliavos niekada nenuima. Į tokius „plakatinius“ ir patologinius patriotus nurodo Paulo Herbsto žodžių ir vaizdo žaismu pagrįstas fotoplakatas „Skinhead“. Tiesa, pavadinimas atitiktų vaizdą dar labiau, jei skambėtų kaip „Bonehead“ (angl. bukagalvis) – taip „tradiciniai“ skinhedai ir antifašistai vadina fašistuojantį jaunimą".
Taip, jis interpretuoja kūrinį. Ir išveda savo sąsają - žmogus su vėliavėle - "plakatinis" ir patologinis patriotas - bonehead'as.
Tai čia tokio absurdiško teiginio net nėra kaip komentuot. Autorius rimtai serga, todėl ir jo apibendrinimai ligoti. O tuo pačiu įžeidžiantys ir daugybę žmonių (ne tik skinų), nešiojančių patriotinę simboliką. Kaip toks autorius gali aprašinėti patriotizmo temą - mes jau supratome. Labai apmaudu, kad tik tokie "žinovai" tuo užsiima.
V., o jums neatrodo, kad autorius ne savo požiūrį į skinus išreiškia, o kūrinį interpretuoja? :)))))))
"Tiesa, pavadinimas atitiktų vaizdą dar labiau, jei skambėtų kaip „Bonehead“ (angl. bukagalvis)..." Argi neįskaitote ir nesugebate suvokti, kad asocijacijų su žodžiu "Bonehead" autoriui sukelia MENINIS VAIZDAS, o ne realybėje esantys skinai. Reiškia, taip skinus pavaizduoja menininkas, o straipsnio autorius tai viso labo įžvelgia ir raportuoja skaitytojui.
Bet su tokiais skaitymo ir teksto supratimo įgudžiais jūs kažkaip ir realių skinų įvaizdžio negerinate ;)
"Tiesa, pavadinimas atitiktų vaizdą dar labiau, jei skambėtų kaip „Bonehead“ (angl. bukagalvis)..." Argi neįskaitote ir nesugebate suvokti, kad asocijacijų su žodžiu "Bonehead" autoriui sukelia MENINIS VAIZDAS, o ne realybėje esantys skinai. Reiškia, taip skinus pavaizduoja menininkas, o straipsnio autorius tai viso labo įžvelgia ir raportuoja skaitytojui.
Bet su tokiais skaitymo ir teksto supratimo įgudžiais jūs kažkaip ir realių skinų įvaizdžio negerinate ;)
REKLAMA
REKLAMA
„Patriotai“ čia ir kitur